کد خبر: ۱۳۰۰۸۳
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:
بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در کازرون برگزار می‌شود/ قرآن و عترت را از مهجوریت و مظلومیت نجات دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شهرستان کازرون با محوریت دارالقرآن تعلیم و تربیت در 10بخش و رشته بسیج سپاه کازرون شامل(حفظ، حفظ موضوعی، قرائت تحقیقی و تقلیدی، ترتیل، کتاب صراط، نهج البلاغه، حفظ صحیفه سجادیه 10فراز اول و حفظ دعای 24و11صحیفه) برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات قرآن کریم با اطلاع رسانی در سطح شهرستان کازرون در بین عموم خواهر و برادر با استقبال 1071نفر از قرآن دوستان شهرستان کازرون همراه شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: این دوره از مسابقات پس از مرحله ثبت نام هم اکنون در مرحله بین مساجد در سطح حوزه های مقاومت بسیج در حال برگزاری می باشد که پس از آن برترین های این مرحله در مرحله ناحیه ای شرکت خواهند کرد.

وی اذعان داشت: این مسابقات در مرحله ناحیه ای پس از برگزاری آزمون های لازم و معرفی نفرات برتر به مسابقات سطح استان فارس که توسط تعلیم و تربیت سپاه فجر برگزار می شود، شرکت می کنند.

سرهنگ توکل با توجه به اهمیت قرآن کریم در جامعه خاطر نشان کرد: همه با هم تلاش کنیم در گام دوم انقلاب که به قرآن و عترت عمل نمائیم و امانت پیامبر اکرم(ص) قرآن و عترت را مهجوریت و مظلومیت نجات دهیم.

انتهای پیام/