کد خبر: ۱۳۰۲۵۶
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
فرمانده ‌ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم:
بیش از ۱۵۰ برنامه‌ به مناسبت دهه فجر برگزار مي‌شود
فرمانده سپاه شهرستان جهرم از برگزاري بيش از ۱۵۰ برنامه به‌مناسبت ايام‌الله دهه فجر در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سپاه جهرم، سرهنگ ناصر طالبی ضمن تبریک  آغاز دهه مبارک فجر، گفت: حوادث و رخدادهای سال ۱۳۵۷ از منبع لایزال الهی و با هدایت و راهبری امام راحل عظیم الشأن صورت گرفت و با تأثیر بر دلهای پاک مردم، ادامه‌ مسیر تاریخ را در جهتی متضاد با شرایط حاکم بر آن زمان را رقم زد و ارمغان‌آور حکومتی نوین بر پایه آموزه‌های اسلامی شد.

 وی افزود: دهه‌ فجر به عنوان ايام بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و یادبود حیات دوباره ملت ایران یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود که از این فرصت باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های نوجوان و جوان کشور استفاده کرد.
سرهنگ طالبی با اشاره به برگزاري بیش از یکصد و پنجاه  برنامه در دهه‌ فجر در جهرم،‌ فضاسازی های فرهنگی در سطح شهرستان، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌ شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی بسیج، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره های شهدا، اهداء خون، پایش سلامت و خدمات‌رسانی به مناطق محروم با اعزام تیم‌های پزشکی، برگزاری همایش ازدواج دانشجویی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ... را از برنامه‌های اجرایی این دهه اعلام نمود.
فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اینکه نمایش با عظمت حضور و اقتدار ملت یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی در مقابل توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود، از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.