کد خبر: ۱۳۰۲۵۷
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
به مناسبت 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
یادواره شهدای سرمشهد و بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
به مناسبت 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی: یادواره شهدای سرمشهد و بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ذر روستای سرمشهد کازرون برگزار شد.

   با حضور فرماندار ویژه شهرستان کازرون ، روحانیون، برخی مسئولین  شهرستان کازرون و استان فارس و  عشایر غیور منطقه سرمشهد و تل سامان سی و سومین یادواره شهدای سرمشهد و گرامیداشت سردار دلها در مسجد اهل بیت(ع) روستای سرمشهد برگزار شد.
در این مراسم  عبدالفتاح اهوازیان  در سخنانی  به نقش پررنگ عشایر فارس به ویژه قوم قشقایی در هشت سال دفاع مقدس پرداختندو یادآور شد:   عشایر استان فارس با تقدیم بیش از دوهزار شهید برای دفاع از انقلاب و کشور و ارزشهای والای انقلاب اسلامی برگ زرینی را به افتخارات خود افزودند . .
وی به حضور پرشور عشایر غیور به ویژه جوانان نوجوانان در این یادواره بزرگ تشکر و قدر دانی نمودو افزود: برگزاری یادواره ها ی شهدا  به منظور تبیین ایثارگری ها، دلاورمردی های مردم، جوانان و نوجوانان و شهدای عزیز در هست سال دفاع مقدس برای نسل امروز را یک ضرورت قطعی دانست.
یادگار هشت سال دفاع مقدس  ضمن محکوم کردن اقدامات دشمن برای به انحراف کشیدن و توقف رشد ملت و دولت به مسئولین توصیه نمودند که هوشیاری لازم را داشته و با خدمت رسانی به مردم سعی کنیم مشکلات معیشتی و سایر مشکلات مردم به حداقل برسد و به  وصایای سردار دلها توصیه کردند .
همچنین در این سرهنگ پاسدار شکوهی  فرمانده سپاه عشایر فارس ضمن عرض خیر مقدم به مردم و مسئولین ،یاد و خاطر شهدا و امام شهدا را گرامی داشتند واز دست اندرکاران این یادواره تقدیر و تشکر نمودند و به نقش عشایر در مقاطع مختلف در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی اشاره کردند و نقش این قشر مولد را در جنگ اقتصادی نقشی بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.
  در پایان این از خانواده معظم شهدا  روستای سرمشهد با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.