کد خبر: ۱۳۰۳۳۹
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسارگاد
اعزام اولین کاروان دانش آموزی شهرستان پاسارگاد به اردوی راهیان نور 
اعزام بیش از ۴۰ نفر از دانش آموزان شهرستان پاسارگاد به اردوی راهیان نور بعد از ۲ سال

اردوی راهیان نور شهرستان پاسارگاد با اعزام 41 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم از گلزار شهدا واز کنار مرقد امام زاده حسین (ع) سعادت شهر آغاز شد .
اردوی راهیان نور بعداز 2 سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا دوباره از سر گرفته شد و اولین کاروان از شهرستان پاسارگاد به سمت کربلای ایران در جنوب کشور با بدرقه امام جمعه ، فرماندار ، جمعی از مسئولین شهرستان پاسارگاد وخانواده های دانش آموزان اعزام شدند. قرار است که کاروان راهیان نور دختران به مدت 3 روز مهمان شهدا باشند.
جمشید نعمتی فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که راهیان نور یکی از بزرگترین نرم افزار های انقلاب اسلامی وهمچنین تبیین  دستاروردهای دفاع مقدس است گفت: مهمترین وبزرگترین جهاد تبیین می تواند همین راهیان نور باشد که ما در برنامه قراردادیم ودانش آموزان را به این سفر معنوی اعزام می کنیم
فرمانده سپاه ناحیه پاسادگاد در ادامه گفت: دراسفند ماه نیزکاروانی متشکل از 45 نفر از دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه دوم  عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خواهند شد.
جمعی از دختران شرکت کننده در اردوی راهیام نور که با شوق و ذوق خاصی راهی این سفر بودند از اینکه دوباره کاروان راهیان نور راه اندازی شده ابراز خوشحالی و رضایت می کردند. بعضی از این دانش آموزان برای مرحله دوم بود که اعزام می شدند .
 خانواده هایی که برای بدرقه فرزندان خود آمده بودند ضمن ریختن اشک شوق و ضمن اظهار رضایت از راه اندازی دوباره کاروان راهیان نور اینگونه سفرهای معنوی را برای فرزندان خود لازم می دانستند که اینان باید بروند و ببینند که رزمندگان دلیر اسلام برای حفظ این آب و خاک چه جانفشانی هایی کرده اند آنان ابراز می کردند که خود نیز آرزوی سفر به این سرزمین های مقدس را دارند واظهار می داشتند که رفتن به این سفر معنوی هم لیاقت می خواهد وهم شهدا باید بطلبند که به زیارتشان برویم