کد خبر: ۱۳۰۳۴۲
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
رئیس حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس؛
انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است/ انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب، قرآن و فرهنگ شهادت دارد/تمام حرکات دشمن بر علیه ارزش های انقلاب اسلامی می باشد
رئیس حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در کازرون گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزار هزاران شهیدان می باشد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار سعیدکوشکی رئیس حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم جشن انقلاب که در امامزاده سید عبدالله روستای بلیان کازرون برگزار شد بیان نمود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب در جهان می باشد که با رای بیش از 80درصد مردم انتخاب شده است.
وی افزود: از افتخارات استان فارس در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در سال1357این است که 3شهر از 11شهر حکومت نظامی کشور مربوط به استان فارس که یکی از شهرستان ها، شهرستان کازرون می باشد.
رئیس حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی با اهداء بیش از 15هزار شهید حاصل شد و این انقلاب ثمره خون هزار هزاران شهید می باشد.
وی تصریح داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها پایگاه مستحکم شیعیان عالم و زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان (عج)می باشد.
سرتیپ دوم پاسدارکوشکی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب، قرآن و فرهنگ شهادت دارد و امام با  فرهنگ ایمان، قرآن و شهدا دنیا را متحول نمود.
وی اشاره داشت:  و انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت44ساله خود یک لحظه بدون دشمن نبوده و نخواهد بود و  در حوادث اخیر بوجود آمده  وقتی دشمن دید در میدان نظامی شکست خورده است  ابزار جنگ را تبدیل به جنگ افکار کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خاطر نشان کرد: امروز جمع بندی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ ترکیبی و شناختی است و دشمن با ایرن نقشه بدنبال به هم ریختن اعتماد مردم   نسبت به ارزش های اسلامی انقلاب است.
وی گفت: تمام حرکات دشمن بر علیه ارزش های انقلاب اسلامی است و مدام در حال حمله به ارزش ها وقتی که 60میلیون نفر زیر چتر فضای مجازی در کشور می باشند  و این بصیرت مردم ایران است که باعث شکست نقشه های دشمنان شده است.
سردار کوشکی خطاب به جوانان در مراسم عنوان کرد: رزم امروز در ادامه راه انقلاب و شهدا فریب نخوردن از دشمنان خصوصا در فضای مجازی است  و امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب ضروری ترین کار در کشور جهاد تبیین می باشد.
در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سخنانی با گرامی داشت یادو خاطره شهدا و خیر مقدم به نقش روستای بلیان در انقلاب اسلامی  به تقدیم شهید انقلاب و شهدای دفاع مقدس، حضور رزمندگان در دفاع از حرم، روستای قرآن پرور و نقش تربیتی مرحوم آیت الله انصاری نکاتی را اشاره نمود.
همچنین در این مراسم حاضرین با اجرای گروه سرود رفیق شهیدم و برنامه جشن 44سالگی انقلاب همراه بودنند.