کد خبر: ۱۳۰۳۵۲
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
امروز انقلاب اسلامی ایران قلب جهان اسلام است
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب در بخش کنارتخته کازرون گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران قلب جهان اسلام است.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب  حسینیه ی حضرت ابوالفضل(ع) روستای پیرمهلت کنارتخته بیان نمود:   دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ سخت،جنگ نرم،جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران شروع کردنند.
وی افزود: با شروع انقلاب اسلامی ایران در سال1357 نظام جمهوری اسلامی ایران به قلب جهان اسلام  و امید هم آزادی خواهان دنیا تبدیل شده است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: الارغم نقشه ها و توطئه های دشمنان هیچکدام از حربه های دشمن جواب نداد و مردم پای نظام و انقلاب  خودشان  با  بصیرت ایستاده اند.
وی تصریح داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های علمی، پزشکی، امنیتی، نظامی و... بر هیچ کس پوشیده نیست و به این پیشرفت ها دشمنان بارها اعتراف کرده اند و یکی از علت دشمنی دشمنان همین پیشرفت ها می باشد.
سرهنگ توکل اشاره داشت: امروزه ما انقلاب خودمان را صادر می کنیم و به دنبال تمدن سازی هستیم. امروزه کشور ما کشوری مقتدر و با عزت و سرافراز است که در منطقه حرف اول را می زند.
وی یادآور شد: حضور جوانان نسل سومی این نظام در جنگ با داعش  یکی از دستاوردها  در ادامه راه شهدا و ایثارگری رزمندگان  برگرفته از رشادت های مردم در پیروزی انقلاب و ایستادگی در جنگ 8ساله نام برد.
وی  در پایان با توجه به سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ از این عملیات غرور آفرین و شهدای این عملیات یاد کردند و سالروز این عملیات را گرامی داشتند. .
در این مراسم حاضرین  با اجرای گروه سرود، نمایش، شعر خوانی در زمینه انقلاب و مولودی خوانی  همراه بودنند.
ضمنا این مراسم به همت پایگاه خواهر و برادر روستای پیرمهلت از حوزههای مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) و حضرت خدیجه(س) بخش کنارتخته شهرستان کازرون برگزار شد.