کد خبر: ۱۳۰۵۰۲
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون؛
امروز اتحاد نیروهای مسلح در کشور بی نظیر می باشد/بسیج شبانه روز در خدمت به نظام، انقلاب واسلام است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: امروز اتحاد نیروهای مسلح در کشور بی نظیر می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم تجلیل از گروه رزم نوازان مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در شهرستان کازرون بیان نمود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج علاوه بر اقتدار بودن در تمامی زمینه ها نیز حرف برای گفتن دارند.
وی ضمن تشکر از گروه رزم نواز مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی کازرون بدلیل اجرا در بسیاری از برنامه های طول سال در شهرستان کازرون، تصریح داشت: عملکرد بسیار خوب گروه رزم نواز مرکز آموزش 07کازرون در بسیاری از برنامه های  مناسبت ها در شهرستان کازرون باعث اتحاد، وحدت و برادری هر چه بیشتر نیروهای مسلح در شهرستان کازرون شده است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون اضافه داشت: بی شک خداوند زحمات دلسوزان انقلاب خصوصا  گروه موزیک در مرکز آموزش 07ارتش را می بیند و مزد و پاداش شما بدلیل شرکت در برنامه های شبانه روز ی شهرستان کازرون در طول سال با خداوند متعال می باشد.
وی با گرامی داشت یادو خاطره همه شهدا و خصوصا شهدای ارتش خاطر نشان نمود: شهدا بهترین الگوه برای همه ما هستند و با الگوه و تعصی گرفتن از شهدا در امورات مشکلات مرتفع خواهد شد.
در پایان این مراسم با حضور فرمانده مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی کازرون سرهنگ مرادی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون سرهنگ توکل از گزوه موزیم با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.