کد خبر: ۱۳۰۵۰۳
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرهنگ انقلاب اسلامی را به خوبی به نسل جدید انتقال دهیم/ فرزندان خود را در راه خدمت به کشور تربیت نمائیم
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی را به خوبی به نسل جدید انتقال دهیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: نمایشگاه صنایع دستی وفرآورده های خرمایی درکنارتخته برپا می شود
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در مراسم تجلیل که از سربازان متاهل مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی ارتش کازرون بیان نمود:  عنایت ولایت، شهدا و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باعث بوجود آمدن نظامی مقتدر در جهان شده است.
وی در این مراسم که در سالن جلسات فرماندهی مرکز آموزش 07ارتش کازرون برگزار شد تصریح داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران  با قدرت در جهان اثر گذار می باشد.
فرمانده سپاه کازرون ادامه داد: وظیفه داریم با تربیت فرزندان صالح در فرهنگ  انقلاب اسلامی راه انقلاب را به خوبی برای نسل های جدید انتقال دهیم.
وی به اهمیت تربیت فرزندان صالح و بسیجی در جامعه برای خدمت به نظام اشاره نمود و تاکید داشت: با تربیت فرزندان صالح در راه مسجد و بسیج برای کشور موثر و مفید باشیم.
در ادامه با اهداء بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه و.... توسط فرمانده مرکز آموزش 07ارتش و کارت هدیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از سربازان متاهل مرکز آموزش تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم سرهنگ مرادی فرمانده مرکز آموزش 07ارتش مستقر در شهرستان کازرون در گزارشی از خدمات و تشویقات مرکز آموزش به سربازان متاهلی که در مشغول گذراندن دوره آموزش می باشند گزارشی بیان نمود.