کد خبر: ۱۳۰۵۰۴
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
قرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
توزیع35هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در سال جاری در کازرون/اهداء170سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند
قرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: 35هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در سال جاری در کازرون توزیع شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان3200بسته معیشتی و 21سری جهیزیه به خانواده ها و نوعروسان کم برخوردار شهرستان کازرون اهداء شد.
وی در این مراسم که امروز در میدان صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون باحضور مسئولان شهرستان کازرون برگزار شد ادامه داد: از ابتدای سال جاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون35000هزار بسته معیشتی و170سری جهیزیه در بین نیازمندان شهرستان کازرون اهداء شده است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: در مرحله آخر در سال جاری که امروز برگزار شد 21سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کازرون شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشوئی،سری قابلمه و چینی،پتو، اتو و قاشق چنگال توسط دو نهاد انقلابی سپاه و کمیته امداد اهداء شد.
وی تصریح داشت: در سال جاری در مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون 9واحد مسکونی جهت خانواده هاس نیازمند در شهرستان کازورن و بخش مرکزی، بخش خشت و کنارتخته و بخش گره و بالاده تکمیل و به خانوادههای کم برخوردار تحویل داده شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل از مشارکت خیرین در برنامه بسیج سازندگی ناحیه  تاکید داشت:  با مشارکت خیرین در شهرستان کازرون و خصوصا مهندس نوذری وزیر اسبق نفت و دیگر خیرین و بزرگان شهرستان کازرون که امسال بیش از2000هزار بسته پوشاک شامل کیف و کفش، 3500بسته نوشت افزار و هزاران بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان تقسیم شده است.
وی همچنین از عنایت و حمایت های سردار سرتیپ دوم پاسدار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و سرهنگ پاسدا ر قزل سفلی که در سال جاری عنایت و همکاری در بحث موضوعات بسیج سازندگی به شهرستان کازرون داشته اند تقدیر و تشکر نمود.
ضمنا در این مراسم امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی در سخنانی بر تداوم این برنامه ها با توجه به در آستانه بودن سال نو و خصوصا ماه مبارک رمضان و مناسبت های در پیش رو سخنانی ایراد نمودنند.