کد خبر: ۱۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار:۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
تجلیل از خانواده ورزشکار شهید مدافع حرم عبدالکریم پرهیز گار
تجلیل از خانواده ورزشکار شهید مدافع حرم عبدالکریم پرهیز گار
با حضور مدیر کل ورزش وجوانان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس در منزل شهید عبدالکریم پرهیزگار از خانواده این شهید مدافع حرم تجلیل شد

با حضوردکترصفرپور مدیر کل ورزش وجوانان  و شکرالله مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس در منزل شهید عبدالکریم پرهیزگار باخانواده  این شهید مدافع حرم دیدار و از مقام شامخ آن شهید ورزشکار تجلیل بعمل آمد

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان  فارس و مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور در منزل شهید عبدالکریم پرهیزکار از خانواده این شهید ورزشکار مدافع حرم تجلیل کردند .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دکتر حیدر صفر پور مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه دکتر علیرضا امینا زاده معاون توسعه امور ورزش ، حمید رضا شادمان مسئول امور ایثارگران اداره کل، شکراله مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با خانواده شهید عبدالکریم پرهیزکار شهید ورزشکار مدافع حرم دیدار و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

دکتر حیدر صفر پور ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت کشور، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان داشته و افزود؛ امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه بیان داشت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ای ملی و همگانی است. و اداره کل ورزش و جوانان همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می داند. و دست بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب نمودند. و از خداوند متعال استمداد می طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

در ادامه این دیدار شکرالله مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای عزیز خصوصا شهدای والامقام ورزشکار، هدف از این دیدار را تکریم خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) بیان کرد و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود ایستاده و دنباله رو اهداف و آرمان های شهدای والامقام در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان پهناور فارس هستند.

در این دیدار صمیمانه، خانواده شهیدورزشکار مدافع حرم عبدالکریم  پرهیزگار نیز با ذکر خاطراتی از شهید گرانقدر، از حضوردکتر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان و همراهان تشکر قدردانی نمودند

ورزشکارشهید عبدالکریم پرهیزکار در سال ۱۳۶۵ در شیراز متولد و سال ۱۳۹۶ در مصاف با جبهه تکفیری داعش و تروریست های دست پرورده و مورد حمایت امریکا و استکبار جهانی  و دفاع از حرم شریف آل الله در سوریه  به فیض عظمای شهادت نائل شد و به همرزمان شهیدش در خیمه گاه حضرت سیدالشهدا (ع) پیوست.

روابط عمومی و پایگاه خبری سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس