کد خبر: ۱۳۰۸۰۰
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس
سردار «سید رحیم بازیار» به یاران شهیدش پیوست
سردار «سیدرحیم بازیار»، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس استان فارس بعد از تحمل ۳۹ سال رنج ناشی از جانبازی به رحمت ایزدی پیوست.
سردار «سید رحیم بازیار»، جانباز 70 درصدبه گزارش ایکنا از فارس، سردار «سیدرحیم بازیار»، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس استان فارس بعد از تحمل ۳۹ سال رنج ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

آن مرحوم متولد اول مهرماه سال ۱۳۴۲ در روستای بلیان از توابع شهرستان کازرون بود که با آغاز جنگ تحمیلی وارد سپاه شد و برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفت. این شهید والامقام ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله بر اثر اصابت گلوله کالیبر دشمن قطع نخاع شد.

سردار شهید حاج سیدرحیم بازیار پس از تحمل ۳۹ سال رنج ناشی از جانبازی روز گذشته دوشنبه، ۱۵ خرداد دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر مطهر این سردار رشید اسلام امروز سه‌شنبه، ۱۶ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود. این مراسم با قرائت دعای توسل و مداحی مداحان اهل بیت (ع) همراه است.

همچنین مراسم وداع همرزمان با پیکر مطهر این شهید گرانقدر و اقامه نماز در حرم مطهر حضرت سیدعلاء‌الدین حسین(ع) فردا چهارشنبه، ۱۷ خرداد ساعت  ۹ صبح برگزار و سپس پیکر مطهر این سردار شهید برای خاکسپاری به شهرستان کازرون اعزام می‌شود.
یادآور می‌شود، مراسم تشییع و خاکسپاری سردار بازیار در روز پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد در روستای بلیان از توابع شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام