کد خبر: ۹۹۹۹۹
تاریخ انتشار:۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
معاون فرهنگی دانشگاه فنی و مهندسی باهنر شیراز :
لزوم جهت دار شدن تحصیلات عمومی / تولید ، یکی از محورهای توسعه یافتگی در جهان امروز
دکتر امیدوار معاون فرهنگی دانشگاه فنی و مهندسی باهنر شیراز گفت : در جهان امروز یکی از محورهای توسعه بالا بودن آمار تولید می باشد که یکی از محورهای اصلی تولید، آموزش می باشد که دانشگاه باهنر بحث آموزش را به صورت جدی دنبال می کند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، دکتر امیدوار در خلال جلسه مشترک با فرمانده سپاه فجر و مسئولین معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی استان فارس گفت : نظام اسلامی ما بعد از انقلاب در زمینه تحصیلات عمومی تلاش های بسیاری را انجام داده است و اکنون زمینه آن رسیده است که این تحصیلات جهت دار شوند .

وی در ادامه گفت : در جهان امروز یکی از محورهای توسعه بالا بودن آمار تولید می باشد که یکی از محورهای تولید آموزش می باشد .

وی تأکید کرد : دانشگاه فنی و مهندسی باهنر با رسالتی که دارد بحث آموزش را به جد دنبال می کند و محصولاتی که در این دانشگاه تولید می شوند مهر تأییدی بر این مطلب است .

امیدوار در پایان با انتقاد از صنعت خودرو گفت : دلیل عدم پیشرفت در این صنعت این است که همیشه منتظر کمک های دولتی هستیم و هیچ وقت به فکر رقابت با عرصه های جهانی نبوده ایم .