کد خبر: ۱۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
قرارگاه امر به معروف و نهی ازمنکر منطقه دراک با هدف تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی تذکر لسانی توسط عموم مردم و خواص منطقه با ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مسئول و تلاش برای کاهش معضلات و مشکلات منطقه دراک تشکیل گردیده است.


به گزارش دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شمالغرب شیراز، قرارگاه امر به معروف و نهی ازمنکر منطقه دراک با هدف تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی تذکر لسانی توسط عموم مردم و خواص منطقه با  ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مسئول و تلاش برای کاهش معضلات و مشکلات منطقه دراک تشکیل گردیده است.

اولین جلسه اینستاد با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین و معتمدین منطقه و به میزبانی حوزه بسیج سلمان فارسی تشکیل گردید. در این جلسه امام جمعه با اشاره به سوره والعصر ترک امربه معروف و نهی از منکر را موجب خسران دانسته و از همه مسئولان منطقه تلاش مجدانه در این عرصه را خواستند. سپس برادر جهاندیده به تبیین اهداف مذکور از تشکیل شوراپرداخته و خواستار اهتمام جدی همه مسئولین امر در ایجاد روحیه مسئولیت پذیری درعموم مردم گردیدند.

وی  با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر ضمینه سازی برای تشکیل سمن های مورد حمایت ستاد امر به معروف در منطقه را خواستار شدند. ایشان با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات منطقه، راه حل آنها را بررسی منطقی و مطالبه عمومی از مسئولین دانسته و تشویق مردم به انجام تذکرلسانی و کتبی را در این راه موثر دانستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: