گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
با برگزاری دعا و زیارت عاشورا
مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو با حضور پاسداران و آتش نشانان سپیدانی در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز دوشنبه مورخ 95/11/04 مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان درحادثه پلاسکو  با حضور پرسنل پایور و سرباز سپاه سپیدان ،پرسنل آتش نشانی وشهردار سپیدان و جمعی از مسؤولان در نمازخانه ناحیه سپاه برگزار شد.

سرهنگ رستمی فرمانده سپاه دراین مراسم ضمن تسلیت این حادثه اظهار کرد:آتش نشانان شجاع بااخلاص به دل آتش زدن تاآتش سوزی درساختمان ۱۷طبقه پلاسکو تهران را کنترل وخاموش نمایند که به علت فروریختن ساختمان در زیر آور ها جاماندن وبه فیض شهادت رسیدند.

وی افزود:نام ویاد این شهدا درقلب ها فراموش نخواهند شدوماندگاراست ومردم قدر شناس ایران در تمام نقاط مراسم گرامیداشت برگزار نموده اند.

وی بابیان رعایت ایمنی ساختمان ها گفت:باید مسایل ایمنی در ساختمان های ادارات ومحل های کسب وکار فرهنگ سازی بشود و بصورت جدی اهمیت داده شود.

رستمی بیان داشت: حادثه می توانست بیشتر و فاجعه بارتر از این باشد اما دلاوریهای نیروهای آتش نشانی جلوی فاجعه بزرگتر را گرفت.

وی بابیان این که اگر در ساخت وسازها سختگیری هایی می شود برای این است که فاجعه ای به دنبال نداشته باشدگفت: در تمام این سخت گیریها جان انسان مد نظر است .

سرهنگ رستمی ادامه داد: این حادثه عظیم در شهر تهران اتفاق افتاده است اما ما شاهد هستیم که در سراسر کشور برای همدردی با خانواده های این عزیزان مراسم گرفته می شود و معنایش این است که مردم کشور انسان هایی رئوف ومهربان هستندو قدر این نیروها را می دانند.

این مراسم از سوی فرماندهی سپاه سپیدان به یاد وخاطره شهدای حادثه پلاسکو برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: