کد خبر: ۱۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
با همت پاسداران سپاه ناحیه لارستان
با همت پاسداران سپاه ناحیه لارستان،اردوی جهادی در روستای شتوان دهستان درزوسایبان بخش مرکزی لارستان برگزار شد.
به گزارش سازمان بسیج سازندگی و به نقل از تنویر، پایوران سپاه ناحیه لارستان برای دومین سال پیاپی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار لارستان ،پس از شناسایی، برنامه ریزی و آماده سازی ابزار و زیرساخت های لازم عرصه مورد نظر توسط بسیج سازندگی ، با حضور در روستای محروم شتوان دهستان درزو سایبان بخش مرکزی لارستان به فعالیت های عمرانی و فرهنگی پرداختند.
پایوران سپاه ناحیه لارستان در عرصه عمرانی ، به مرمت سقف و دیوارهای کاه گلی ، تعمیر سیم کشی ها و برق رسانی و روشنایی به تعدای از منازل روستا پرداختند.
عرصه فرهنگی یکی دیگر از فعالیت های پاسداران در اردوی جهادی یک روزه بود که می توان به برگزاری کلاسهای مشاوره، آشنایی با خطرات و معضلات اعتیاد، آسیب شناسی ماهواره برای بزرگسالان و برپایی ایستگاه شعر و نقاشی برای کودکان و دیوارنویسی و زیباسازی مسجد روستا اشاره کرد.
در ضمن تربیت بدنی سپاه لارستان، با در نظر گرفتن 30 دست لباس ورزشی برای اعضای پایگاه مقاومت روستا،  موجی از شادی و نشاط را در بین کودکان روستا به وجود آورد .
 در ادامه فعالیت ها و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، با توزیع ناهار بین اهالی روستا، پاسداران و مردم روستا بر سفره نعمت الهی گردآمدند که جلوه زیبایی را در این اردو رقم زد.
شناسایی دیگر مشکلات روستا برای انتقال به مسئولین زیربط و همچنین برنامه ریزی برای رفع آنها در اردوهای آینده از دیگر اهداف  این اردوی یک روزه عنوان شد.
همچنین سپاه ناحیه لارستان مراتب قدردانی خود را از زحمات پاسدار بازنشسته برادر عباس طالبی، تعدای از خیرین محترم، ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) جناب آقای دلاور به واسطه همکاری و حمایت بی دریغ خود در برگزاری این اردو را اعلام داشت.
لازم به ذکر است روستای شتوان دارای 50 خانوار است که در  فاصله ای 140 کیلومتری از مرکز لار واقع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: