کد خبر: ۱۰۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
بسیجیان سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع)حوزه امام رضا(ع) سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با حضور در ایستگاه آتش نشانی ابتدای شهرک گلستان شیراز یاد و خاطره عزیزان شهید آتش نشانی حادثه ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشتند.
در این مراسم که با حضور سرگرد پاسدار عباسی ارجمندی جانشین و تعدادی از کارکنان سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز برگزار شد ابتدا  برادران بسیجی  با اهدا شاخه ی گل  به برادران آتش نشانی ایستگاه شهرک گلستان و تلاوت زیارت عاشورا و عزاداری و قرائت فاتحه یادو خاطره عزیزان شهید آتش نشانی تهران را گرامی داشتند.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سجادی مسئول تربیت آموزش و صالحین سپاه  ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن عرض تسلیت و تهنیت به خانواده معظم شهدای آتش نشانی و همکاران این عزیزان با بیان روایات و آیاتی در خصوص فضائل شهدا یادو خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
در انتهای این مراسم برادر آتش نشان اصلانی سرپرست ایستگاه آتش نشانی شهرک گلستان از هم دردی همه مردم شریف که بعد از حادثه ساختمان پلاسکو کنار خانواده و همکاران شهدا آتش نشان بوده اند تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشت: ان شاءا... بتوانیم همانند قبل در انجام ماموریت ها  زحمات و هم دردی مردم شریف  را جبران بنمائیم
نام:
ایمیل:
* نظر: