جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در بازدید از مسجد سیدالشهدا(ع) روستای کفری:
سرهنگ دوستدار در ادامه بازدید های خود از مساجد این بار در مسجد سیدالشهدا(ع) روستای کفری حضور یافت و گفت: اولین و مهم ترین راهکار مقابله با نقشه های شوم دشمن توکل برخدا است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در بازدید از مسجد سیدالشهدا(ع) روستای کفری با بیان اهمیت برپایی نماز جماعت در مساجد گفت:
برپایی نمازجماعت و حضور درمسجد تنها نسخه ی حل مشکلات و راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه بوده و از آثار تربیت بسیار بالایی برخوردار است.
ایشان با وجود جنگ بسیار پیچیده ای با عنوان جنگ نرم به این نکته اشاره کرد:
اولین و مهم ترین راهکار مقابله با نقشه های شوم دشمن در این جنگ پیچیده و نا برابر توکل بر خدا است.
وی در ادامه گفت:
همان گونه که در زمان جنگ نظامی 8 سال دفاع مقدس اگر شخصی از رزمندگان زخمی میشد همه سعی میکردند آن را به عقب برگردانده و به سمت درمانگاه ببرند ما نیز در جنگ نرم باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا آسیب دیدگان را به سمت درمانگاه مسجد و بسیج جذب کنیم.
سرهنگ دوستدار هدف اصلی دشمن در این جنگ را از بین بردن بنیان های اعتقادی دانست و گفت:
دشمن با استفاده از پیشرفته ترین ابزارها از جمله ماهواره و موبایل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا غیرت را از مردان و حیا را از زنان بگیرد.

وی در پایان از اهالی محل و اصحاب مسجد درخواست کرد که با همدلی و همراهی همه ی اصحاب مسجد تمام تلاش های خود را به کار گیرند و برای جذب تمامی افراد محل به خصوص آسیب دیدگان جنگ نرم به سمت درمانگاه مسجد و بسیج هیچ تلاشی را دریغ نکنند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: