جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به همت فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج):
به همت فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز جلسه ای جهت هماهنگی و رفع مشکلات موجود در روستاها با حضور فرماندهان پایگاه ها، دهیاران، بخشدار بخش مرکزی شیراز و برخی از اهالی منطقه قره باغ در مسجد سیدالشهدا(ع) روستای کفری برگزار گردید.
در این جلسه پس از قرائت قرآن کریم در ابتدا سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) باتوجه به نیازمندی جامعه به افراد دلسوز و خدمتگذار جهت برطرف ساختن آسیب ها و مشکلات جامعه به این نکته اشاره کرد:
فرماندهان پایگاه ها، دهیاران و شورای محل سربازان خط مقدم خدمتگذاری به مردم هستند.
ایشان با اشاره به وجود مشکلات بسیار زیاد در روستاها گفت:
اگر همه ی اهالی روستا دست به دست هم بدهند و با همراهی، همدلی و وحدت برای مشکلات روستا تصمیم گرفته و راه حل پیدا کنند حتما نتیجه خواهیم گرفت و بخش عظیمی از آسیب های اجتماعی روستا برطرف خواهد شد.
سرهنگ دوستدار توجه به برنامه های فرهنگی در روستا را حائز اهمیت دانست و گفت:
اجرای برنامه های فرهنگی و فرهنگ سازی در روستاها در کنار انجام پروژه های عمرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در پایان سخنان خود با اعلام آمادگی بسیج برای همکاری در جهت رفع مشکلات روستا گفت:
سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز آمادگی کامل جهت همکاری با دهیاران و شورای روستاها جهت برطرف کردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی و همچنین تامین نیروی انسانی پروژه های عمرانی را دارد.
در ادامه حیدری، بخشدار بخش مرکزی شیراز گفت: وحدت و همدلی لازمه ی پیشرفت یک جامعه است. کوچک ترین واحد یک جامعه خانواده بوده و همانطور که اگر در خانواده نفاق وجود داشته باشد آن خانواده از هم گسسته می شود در جامعه نیز اگر اختلاف وجود داشته باشد آن جامعه از هم گسسته خواهد شد و بخش عظیمی از پروژه ها به نتیجه نخواهد رسید.
وی عدم آگاهی افراد جامعه در برخی از مسائل را دلیل اصلی برخی از آسیب های اجتماعی معرفی کرد گفت:
امروزه در برخی از حوزه ها، مشکلات فرهنگی بر مشکلات عمرانی غلبه کرده و در صورت برنامه ریزی اساسی جهت بهبود برنامه های فرهنگی میتوان بخش زیادی از مشکلات منطقه را برطرف کرد.
ایشان در ادامه با بیان مشکلات موجود در روستاها و برنامه ریزی های انجام شده به سوالات و مشکلات برخی از دهیاران و اهالی منطقه قره باغ پاسخ داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: