پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
فارس
در راستای بررسی وضعیت ورفع مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان، فرماندار سپیدان و اعضای کارگروه رفع موانع تولید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در بخش همایجان بازدید کرد.
به گزارش سازمان علمی بسیج علمی ،پژوهشی فناوری استان فارس ،به نقل از خبرگزاری شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان سپیدان با حضور صالح مشتاقی لار فرماندار، شیخی بخشدار همایجان به همراه روسای ادارات اطلاعات، صنعت معدن وتجارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد، امور منابع آب و مدیر شهرک صنعتی شهرستان صورت گرفت.

فریدونی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بیان نمود با توجه به لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه در این بازدید به طور ویژه از اساتید و روسای دانشگاه های شهرستان جهت شرکت در این بازدید دعوت بعمل آمد تا در صورت امکان و با بررسی افراد مجرب همکاری بین این صنایع و دانشگاه ها در سطح وسیعتر مورد توجه قرار گیرد.

در این بازدید مسائل و مشکلات سه واحد صنعتی و تولیدی نوین پلاستیک، آران گستر و سپیدان عصاره از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید مشتاقی لار توجه ویژه به صنعت را یک اصل مهم جهت ایجاد اشتغال و پویایی هرجامعه دانست و افزود: حماسه اقتصادی جز با اهتمام به بخش تولید و حمایت از تولیدکنندگان در سطح کشور امکانپذیر نیست.

وی در ادامه ضمن بررسی مشکلات واحدهای مذکوراظهار داشت: سپیدان یکی قطب های صنعتی مهم استان می باشد که انتظار میرود با تلاش و همت صنعتگران و مدیران شهرستانی شاهد شکوفایی روز افزون این قطب صنعتی استان باشیم.

گفتنی است واحدهای فوق تولیدکننده انواع سبد پلاستیکی (نوین پلاستیک) ، تولیدکننده پارچه و فیلترهای صنعتی(آران گستر) وسپیدان عصاره یکی از بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده عصاره پودر شیرین بیان کشور می باشد که ۲۰ درصد از صادرات عصاره شیرین بیان استان را به خود اختصاص داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: