شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
فارس
از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۴۱۶ میلیون تومان در قالب ۱۴۲ فقره وام قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت پوشش امداد گراش پرداخت شد.
به گزارش سازمان علمی بسیج علمی ،پژوهشی فناوری استان فارس ،به نقل از خبرگزاری گراش نما ، از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۴۱۶ میلیون تومان در قالب ۱۴۲ فقره وام قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت پوشش امداد گراش پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش با اعلام این خبر افزود: این میزان وام در طی ۱۰ ماه سپری شده از سال از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت امداد و از منابع امدادی با کارمزد ۳ درصد و بازپرداخت ۴۰ تا ۸۴ ماه به منظور برطرف کردن مشکلات مددجویان تحت پوشش و همچنین ایجاد زمینه توانمندسازی آنان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در واقع هدف کمیته امداد حضرت امام خمیتی(ره) از ارائه خدمات به مددجویان، برقراری عدالت اجتماعی و همچنین برخورداری مددجویان این نهاد از ظرفیت‌های موجود در جامعه است.

شهابی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش اقدامات متفاوتی را در طول سال ارائه می‌دهد که ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور رفع مشکلات اساسی و ضروری مددجویان یکی از این اقدامات است.

مدیر کمیته امداد در ادامه افزود:تسهیلات قرض‌الحسنه در نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان و براساس شرایط آن‌ها جهت رفع مشکلات تحصیلی،فرهنگی، معیشتی و درمان و در راستای توانمندسازی آن‌ها پرداخت می‌شود که این مهم محقق نمی‌شود جزء در سایه همدلی و همیاری مردمی و خیرین بزرگوار که در صورت این همراهی، صندوق ولایت توان آن را خواهد داشت تا ضمن جذب بودجه معادل سپرده خیرین از استان، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان غیر تحت پوشش نیز اقدام کنند.

    

نام:
ایمیل:
* نظر: