شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
صبح امروز صورت گرفت :
جهت آشنایی با کم و کیف تولید محصولات ارگانیگ صبح امروز جمعی از بسیجیان استان از کارخانه تولید محصولات ارگانیگ بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، امروزه با شیوع بیماری ها و بالار فتن آمار سرطان در کشور ، احتمال تأثیر مواد غذایی و در رأس آن مواد تراریخته در وقوع سرطان بیشتر شده است ، تا حدی که بسیاری از پژوهشگران و متخصصین دلیل بروز سرطان را ناشی از تغییر سبک زندگی و تغذیه مردم می دانند .

بازدید جمعی از بسیجیان استان از کارخانه تولید محصولات ارگانیگ

با توجه به اینکه بسیاری از بیماری ها و در رأس آن سرطان ناشی از تغذیه و عادت های غذایی می باشد ، اهمیت و ضرورت استفاده از مواد غذایی ارگانیک بیش از پیش احساس می شود .

استان فارس و شهر شیراز با توجه به ظرفیت خود در خصوص کاشت انواع گیاهان و میوه ها و همچنین ظرفیت مستعد نیروی انسانی کانون مناسبی برای راه اندازی کارخانه های تولید محصولات ارگانیک می باشد .

دکتر رستمی یکی ار افرادی است که از سال 83 با پشتیبانی یکی از نهادهای معتبر در کشور اقدام به راه اندازی کارگاه تولید محصولات ارگانیگ کرده است که جمعی از بسیجیان و پژوهشگران استان ، صبح امروز از این کارخانه بازدید کردند .

بازدید جمعی از بسیجیان استان از کارخانه تولید محصولات ارگانیگ

در این کارخانه 40 نوع محصول از قبیل زیتون پرورده ، روغن زیتون ، انواع مربا و خیار شور به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی تولید و روانه بازار می شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: