شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در مسجد الزینب(س):
سرهنگ دوستدار در بازدید از مسجدالزینب(س) گفت: دشمن اعتقادات و بنیان های اعتقادی ما را هدف گرفته تا با از بین بردن پایه های اعتقادی ما به اهداف شوم خود برسد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله در مسجد الزینب(س)، با بیان نقشه های شوم و مکرر دشمن از پیروزی انقلاب تا هم اکنون گفت:
دشمنان ما باتوجه به ناامیدی و شکست های مکرر در نقشه های شوم خود از جمله جنگ 8 سال دفاع مقدس، جنگ جدیدی را با عنوان جنگ نرم برپا کرده اند که بسیار پیچیده تر و سخت تر می باشد.
ایشان هدف از این جنگ را از بین بردن بنیان های اعتقادی ما معرفی کرد و گفت: دشمن اعتقاد و بنیان های اعتقادی ما را هدف گرفته تا با از بین بردن پایه های اعتقادی ما به اهداف خود برسد.
وی اولین راهکار موفقیت در جنگ نرم توکل حقیقی به خدا دانسته و ادامه داد: همان خدایی که در جنگ نظامی و مشکلات اساسی کشور به ما کمک کرد در این جنگ نیز در صورت این که توکل ما حقیقی و واقعی باشد همراه ما خواهد بود.
سرهنگ دوستدار در ادامه با اشاره به احادیث و روایات نماز اول وقت به جماعت را برطرف کننده نیازهای زندگی دانست و گفت:
در جامعه ای که متاسفانه آسیب های اجتماعی فراگیر شده و روز به روز در حال افزایش می باشد برپایی نماز جماعت، همدلی و اتحاد مسلمانان و احیای کارکردهای مساجد تنها راه حل مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت جذب جوانان به سمت مساجد و پایگاه های بسیج و آثار تربیتی بسیار زیادی که از این دو موضوع حاصل می شود از اصحاب مسجد درخواست کرد تا با وحدت، همدلی و همراهی برای جذب حداکثری مردم به سمت مساجد و پایگاه های بسیج تمام تلاش خود را به کار گیرند.
بعد از اتمام سخنرانی سرهنگ دوستدار از بخش های مسجد و پایگاه بسیج بازدید کرد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: