گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
فرمانده سپاه نورآباد:
سرهنگ نصیبی درمراسم یادواره شهدای روستای دورگ با اشاره به مهمترین مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور گفت: راه حل اساسی جهادی کار کردن، انقلابی بودن و تکیه به ظرفیت های داخلی و پیوستن به جریان اقتصاد مقاومتی است. شهدا، امروزه از ما انقلابی بودن را می خواهند نه دلخوش کردن به وعده های استکبار جهانی! و همه باید با تمام توان در راستای حفظ انقلاب و پیشرفت نظام تلاش کنیم.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
یادواره شهدای روستای دورگ در مرز شهرستان رستم و استانکهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این روستا و این منطقه عشایر خیز در ارتفاعات مشرف به منطقه دهنو در شهرستان رستم قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نورآباد ممسنی سخنرانی ویژه این یادمان بود که با اشاره به حرکت مردمی و برگزاری اولین یادواره شهدای روستای دورگ گفت: مکتب بسیج پرورش انسان هایی است که آینده نظام اسلامی را باید رقم بزنند و سر سبد این جریان بسیجیان عشایر هستند که همواره فارغ از دنیای مادی در صف دفاع قرار داشته اند.

امید نصیبی افزود: عشایر نه تنها در حفظ انقلاب اسلامی پیش قدم بودند بلکه در تاریخ هرگاه بنگریم نقش عشایر در دفاع از کیان جامعه اسلامی و مبارزه با استکبار مشهود است.

واقعیت بزرگی است که باید عشایر را ذخایر مملکت دانست و این جمله تاریخی را امام خمینی رحمه الله علیه با دیدگاهی دور اندیش بیان کرد. چرا که امروز می بینیم در دهه چهارم انقلاب اسلامی هنوز عشایر نقش اساسی خود در دفاع از ارمان های انقلاب را ایفا می کنند.

نمونه ی این مساله همین حرکت مردم منطقه دورگ است که یادوراه شهدا را برگزار می کنند تا نشان دهند روح عشایری با روح دفاع از  انقلاب اسلامی عجین شده است.


وی در ادامه به نقشه های دشمن در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دختران و پسران جوان باید این حساسیت را درک کنند که دشمن با تمام توان خود وارد شده تا افکار و اعتقادات را تغییر دهند. دشمن با راه اندازی شبکه های ماهوراه ای به دنبال همین موضوع است. 

این مساله یک آسیب و تهدید جدی است و می تواند هر قشری را تهدید کند و باید جوانان عشایری نیز مواظب نقشه های دشمن باشند. امروز راه نجات ما تمسک به اهل بیت و سبک رندگی اسلامی است. 

فرمانده سپاه نورآباد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روی آوردن نسل جوان به ارزش های اسلامی بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند. مطمئن باشید که راه نجات جامعه روی آوردن به دامن غرب و امریکا نیست.

وی با اشاره مهم ترین مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور گفت: راه حل اساسی جهادی کار کردن، انقلابی بودن و تکیه به ظرفیت های داخلی و پیوستن به جریان اقتصاد مقاومتی است. شهدا،  امروزه از ما انقلابی بودن را می خواهند نه دلخوش کردن به وعده های استکبار جهانی! و همه باید با تمام توان در راستای حفظ انقلاب و پیشرفت نظام تلاش کنیم.

یادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستمیادواره شهدای روستای دورگ دهنو رستم

پایان گزارش /
نام:
ایمیل:
* نظر: