شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
سرهنگ دوستدار در جلسه فرماندهان پایگاه ها و دهیاران روستای بیدزرد با بخشدار بخش مرکزی شیراز گفت: فراهم سازی زمینه ی رشد اهالی روستا برعهده ما می باشد زیرا ما سربازان خط مقدم خدمتگذاری هستیم.
جلسه ی فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه امام علی(ع) و دهیاران بیدزرد با بخشدار بخش مرکزی به همت فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) با هدف ایجاد همدلی و اتحاد و رفع مشکلات روستا از جمله مشکلات فرهنگی برگزار شد.
سرهنگ دوستدار در این جلسه با اشاره به وظایف فرماندهان پایگاه ها و دهیاران در روستاها یعنی فراهم ساختن زمینه رشد اهالی روستا گفت: ما موظف به فراهم سازی زمینه رشد روستا و اهالی روستا هستیم زیرا ما سربازان خط مقدم خدمتگذاری می باشیم.
ایشان با بیان عملکرد بسیار ضعیف در حوزه فرهنگی گفت: ما باید با اتحاد، همدلی و همراهی کل روستا را ذر حوزه های فرهنگی، آموزشی، تربیتی، علمی، عمرانی و... تحت پوشش قراردهیم و برای هر حوزه نسخه ی جداگانه ای بنویسیم که این رمز موفقیت در برابر حل مشکلات روستا می باشد.
وی در ادامه بیان کرد: در حوزه کارفرهنگی باید دقیق تر شویم و نگاه ها باید عوض شود، کار فرهنگی و تربیتی باید به مرور و مداوم انجام شود تا به نتیجه برسد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله راه حل معظلات روستا را برگزاری جلسات منظم و تشکیل هیئت های اندیشه ورز معرفی کرد و در ادامه گفت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز، مشخص کردن تمامی مشکلات روستا و در نهایت ارائه راهکارها برای حل هر کدام از مشکلات راه حل برطرف کردن معظلات روستا می باشد.
سرهنگ دوستدار یکی از مسیرهای میانبر برای حل مشکلات و جذب جوانان را مسیر امام حسین(ع) و ایجاد هیئت های مذهبی و برنامه ریزی برنامه های متنوع برای آنان معرفی کرد.
وی در پایان از تمامی حاضران خواست تا با اتحاد و همدلی در برطرف کردن مشکلات و آسیب های موجود در روستا تمام تلاش خود را به کارگرفته و از نفاق و اختلاف دوری کنند.
در ادامه حیدری بخشدار بخش مرکزی شیراز، مهم ترین هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد وحدت و همدلی در مسائل فرهنگی بیان کرد و گفت: در مسیر هایی که تفرقه و اختلاف وجود داشته باشد پیشرفت حاصل نمی شود.
ایشان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی جهت برطرف کردن آسیب های اجتماعی گفت:
اگر فرهنگ در همه ی حوزه ها در درون مردم نهادینه شود بخش عظیمی از مشکلات حل خواهد شد.
وی ادامه داد: حل  و برطرف کردن مشکلات روستا با خرد جمعی بسیار آسان تر و سریع تر خواهد بود پس تمامی اعضا و اصحاب روستا باید با همت، وحدت و همدلی در جهت برطرف سازی مشکلات تلاش کنند.
حیدری از فرماندهان و دهیاران خواست در جهت برطرف کردن آسیب ها و مشکلات موجود از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرده و به این نکته توجه کنند که در کنار پروژه های عمرانی، کار فرهنگی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
در پایان جلسه برخی از فرماندهان و دهیاران مشکلات اساسی روستا و سوالاتی را مطرح کرده و فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و بخشدار بخش مرکزی شیراز به آن ها پاسخ دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر: