گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
رستمی در گفت و گو با تنویر:
سرهنگ پاسدار روح الله رستمی فرمانده سپاه سپیدان در گفت و گوی اختصاصی با تنویر تعامل و همکاری مجموعه فرماندهی و نمایندگی سپاه سپیدان را عالی توصیف نمود و بیان داشت که این همکاری بیش از پیش ادامه خواهد داشت.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز سه شنبه مورخ 95/11/05 سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان در گفت و گوی اختصاصی با تنویر تعامل و همکاری مجموعه فرماندهی و حوزه نمایندگی سپاه سپیدان را بی نظیر توصیف نمود.
ایشان با بیان اینکه کلیه قسمت ها و معاونت های سپاه میبایست با همکاری و همدلی همه جانبه در پیشبرد اهداف سپاه و بسیج گام بردارند، متذکر شد: مسلمأ به تنهایی و بدون همکاری و کمک خواستن از حوزه نمایندگیس ولی فقیه نمیتوان هیچ گام مثمر ثمری برداشت.

ایشان اولویت اصلی کاری خود را بر مبنای تعامل و همکاری همه قسمت ها و معاونت ها ترسیم نمود و گفتند: از ابتدای تصدی مسئولیت عنایت ویژه ای به مجموعه حوزه نمایندگی داشته و خواهند داشت.

رستمی در ادامه با ذکر بسیاری از برنامه و فعالیت های مشترک مجموعه فرماندهی و نمایندگی از جمله: اعزام به دوره های تربیت و تعالی، مدیریت سایت تنویر، برنامه روشنگری و سیاسی و... بیان داشت: سال آتی با برنامه ریزی های منظم تر و منسجم تر و با پشتیبانی کامل از برنامه های حوزه نمایندگی در پیشبرد برنامه های بسیج و سپاه گام خواهیم برداشت.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: