جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
با حضور مردم شهید پرورروستای بکت
اولین یادواره شهید گرانقدر داد خدا جلودار با حضور پرشور مردم شهید پرور روستای بکت سروستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،اولین یادواره شهید گرانقدر داد خدا جلودار با حضور پرشور مردم شهید پرور روستای بکت سروستان برگزار شد. در این جلسه نورانی حجت الاسلام والمسلمین صالح امام جمعه محترم کوهنجان گفت:خانواده‌های شهدا با تربیت چنین فرزندان رشید و مقاومی،در عظمت ایران اسلامی و اجر و پاداش آنها سهیم هستند و مسئولان موظف هستند در خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشند.

امام جمعه کوهنجان در ادامه  با اشاره به اینکه روحیه استقامت این خانواده‌های بزرگوار، پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست و می‌تواند از نظر فرهنگی نیز روی جوانان تأثیر مهمی داشته باشد. 
حجت الاسلام والمسلمین صالح با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

اولین یادواره شهید دادخدا جلودار در روستای بکت برگزار شد

اولین یادواره شهید دادخدا جلودار در روستای بکت برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: