کد خبر: ۱۰۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
جلسه کارگروه زن و خانواده با حضور خواهران شورای قشر بسیج جامعه زنان برگزار گردید.

به گزارش بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس، جلسه کارگروه زن و خانواده با حضور خواهران شورای قشر بسیج جامعه زنان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سر کار خانم حیدری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس حضور خواهران در جلسه را خیر مقدم خدمت عرض نموده و سرکار خانم احمدی رئیس کارگروه زن و خانواده برنامه های اجرا شده و موضوعات بررسی شده در کارگروه را که شامل موضوعاتی پیرامون عفاف و حجاب، سبک ز ندگی، افزایش جمعیت و طلاق بود را مطرح کردند. هم چنین پیشنهادات ، مصوبات و مطالبات صورت گرفته در قالب بیانیه، نامه و ... و گزارشات کلی از جلسات شورا و کارگروه را خدمت حاضرین در جلسه بیان کردند.

جناب سرهنگ علی پور ، در فعالیتهای حوزه زنان بیان کردند که شورای قشر، مجمع، کارگروه و فضای مجازی در این حوزه به موازات یکدیگر پیش می رود پس لازم است پیشنهادات جهت اجرای برنامه نخبگان مطرح شود و برنامه ای برای اتصال زنجیره ای به اقشار مطرح گردد.

مسئول بسیج مهندسین اضافه کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری تیم های اندیشه ورز با رویکردی متفاوت با برنامه ریزی، بصورت منظم و بدون موازی کاری وارد عمل شده و با افزایش هم افزایی و اثر بخشی برنامه های بسیج و حمایت از بسیجیان برنامه های خود راطرح ریزی و پیاده سازی کنند.

در ادامه جلسه جناب آقای سلمان پور منکرات و آسیب های حوزه زنان و خانواده را مطرح کردند و بیان کردند که کارهای نظام مند جریانی و کارهای نقطه ای باید در کنار هم قرار بگیرد. وی راستگویی و عمل به وعده را 2 عامل مهم در دینداری دانست و گفت: اقدام و عمل وظیفه فرد فرد افراد جامعه در هر نقطه و زمان است. او وعده دادن و عمل نکردن را از علائم بی دینی برشمرد و افزود: بی دینی بستری برای آلوده شدن به گناه و انجام منکرات در هجمه فرهنگی است.

رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز اضافه کرد: هر امری که دیده می شود یک نیمه پنهان دارد که اصل مهم پرداختن به همان نیمه پنهان است که داشتن بصیرت و بصیرت افزایی از ضروریات این امر مهم است.

در ادامه خواهران زارع و جوکار، رفع ضعف های موجود در دستورات اجرایی را لازم دانسته و افزودند که طرح ها و برنامه های موجود زیر بنایی نیست و باید بصورت نظامند سازماندهی شود.

ایشان نیازسنجی بانوان و دختران را لازم و ضروری دانستند و گفتند باید بصورت تخصصی در این حوزه وارد عمل شویم.


اتمام متن/

نام:
ایمیل:
* نظر: