آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
امام جمعه کازرون در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج کازرون:
امام جمعه کازرون با بیان برخی از خدمات مهم فرمانده سابق سپاه کازرون گفت : سپاه در کازرون مجموعه فقیری بود از لحاظ زیرساخت و امکانات که با حضور مقتدارانه و کار شبانه روزی همراه با اخلاص سرهنگ شرفی امروز از زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مختلف سپاه به مردم برخوردار است و در حال حاضر یک مجموعه غنی است .

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون با بیان مطالبی پیرامون ارزش های بسیج و سپاه بیان داشت : بهترین توصیف ها در مورد این دونهاد انقلابی توسط حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب بیان شده است و چه زیبا فرمود امام(ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

وی ادامه داد : بسیج یک تفکری است که وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و جزء معجزات امام راحل است .

خرسند گفت : چه بسا افردای وجود دارند که کارت عضوی در سارمان های بسیج را ندارند اما دلشان برای این کشور و انقلاب می تپد که مطمئنا اینها مصداق بسیجی هستند .

امام جمعه کازرون افزود : کار آتش نشانان در حادثه اخیر نیز یک کار بسیجی بود و چون اینها با تفکر بسجی به میدان امدند وقتی نیاز شد جانشان را هم فدا کردند .

وی با بیان خاطره ای از حضورش در میدان های دفاع مقدس گفت : 17 یا 18 سال سن داشتم که در عملیات بدر شرکت کردم و این عملیات اگرچه موفقیت آمیز نبود اما انجا اتقاقات زیبایی به چشم میخورد .

خرسند ادامه داد : در طول عملیات وقتی در میدان نبرد در خط مقدم بودیم ، سدار محسن رضایی و شهید صیاد که فرماندهان اصلی جنگ ایران بودند در خط مقدم حضور داشتند در حالی که احتمال داشت هرآن به شهادت برسند .

امام جمعه کازرون گفت : اینکه فرماندهان ارشد جنگ در کنار ما که یک بسیجی ساده بودیم در خط مقدم حضور داشتند موجب می شد که روحیه شهادت طلبی و ایثار و کارجهادی در جبهه ها روزبه روز موج بزند و امروز هم نیاز به آن روحی هاست .

وی با شاره به بخش هایی از سریال ارزشمند معمای شاه گفت : این سریال براساس تاریخ دقیق و متقن است و در بخش هایی از این سریال دیده می شود افرادی با درجات متنوع نظامی و عناوین متعدد روبروی شاه (اعلیحضرت) که می رسند خم میشوند و آنگونه تعطیم میکنند ولی بلافاصله با دیدن اوضاع انقلاب برای نجات جانشان بعضا قبل از شاه از کشور فرار کردند .

خرسند افزود : باید مراقب باشیم که اعتبارات و عناوین دنیایی ما را فریب ندهد و با بهره گیری از سرگذشت ها ، همانگونه که فرماندهان و رزمندگان بدون دلبستگی به نظام خدمت کردند در عرصه خدمت به مردم گام برداریم .

امام جمعه کازرون با بیان برخی از خدمات مهم فرمانده سابق سپاه کازرون گفت :  سپاه در کازرون مجموعه فقیری بود از لحاظ زیرساخت و امکانات که با حضور مقتدارانه و کار شبانه روزی همراه با اخلاص سرهنگ شرفی امروز از زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مختلف سپاه به مردم برخوردار است و در حال حاضر یک مجموعه غنی است .

وی گفت : تحول در زیر ساخت های سپاه و شهرستان و حضور در جریان های انقلابی و دفاع از انقلاب دو مسیر مهمی بود که اقای شرفی با موفقیت ان را طی کردند که امیدواریم مورد قبول درگا حق تعالی واقع شود .

خرسند در ادامه با اشاره به حضور فرمانده جدید سپاه کازرون بیان داشت : بالاخره بعد از 20 سال مجموعه سپاه فجر متوجه شدند که یک فرمانده کازرونی هم میتواند در عرصه شهرستان کازرون خدمت کند .

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز کازرون در شورای تامین شهرستان نیز یک عضو بومی دارد گفت : با حضور یک نیوری بومی در این شورا که تصمیات مهمی را اتخاذ می کنند ، شناخت بهتری از اوضاع شهرستان به اعضا ارائه خواهد شد .

وی در پایان با اشار به شناخت کامل از شخصیت و توانمندی سرهنگ  افشاریان برای ایشان آرزوی موفقیت کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر: