آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی در منطقه یکی از آثار پیام جهانی انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر،  آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه شهرستان کازرون با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار گزنی در ابتدای این آیین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کانون قدرت اسلام ناب محمدی در جهان است، گفت: پیام اصلی انقلاب اسلامی دعوت مسلمانان عالم به وحدت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران بوده ایم، گفت: با حضور جوانان مومن انقلابی و بسیجی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی همواره نقشه های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا برای برهم زدن امنیت کشور ایران نقش بر آب شده اند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج یک نهاد موثر در تامین امنیت کشور است، گفت: فعالیت بسیج تنها به ماموریت تامین امنیت محدود نمی شود بلکه اقشار مختلف بسیجیان در عرصه های فرهنگی، هنری و اجتماعی با هدف دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه حراست از انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) رسالت اصلی بسیجیان است، گفت: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی در منطقه یکی از آثار پیام جهانی انقلاب اسلامی است، امروز جوانان مومنِ مسلمان بعنوان مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) و با بهره گیری از ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی در مقابل تروریست های تکفیری ایستاده اند.

سردار گزنی با اشاره به اهمیت توجه فرماندهان سپاه به 19 قشر تخصصیِ بسیج، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ " شهادت و ایثار " و " اتکاء به توان داخلی " وظیفه مهم نخبگان بسیجی است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار فرماندهان در تحقق اهداف و ماموریت های بسیج، گفت: فرماندهان بسیج الگوی نیروهای بسیجی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین در مسیر حرکت انقلاب اسلامی پیشرو هستند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس افزود: شهرستان کازرون زادگاه نیروهای انقلابی و رزمندگان شاخص دفاع مقدس بوده و امروز نیز جوانان بسیجیِ مومنِ این شهرستان در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

سردار گزنی با تاکید بر اینکه ناحیه مقاومت بسیج نیز محور انسجام نیروهای انقلابی در شهرستان است،  گفت: فرماندهان بسیج باید همواره دو موضوع مهم "مقابله با نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی" و "حفظ آمادگی نیروهای بسیجی" را مدنظر قرار دهند.

در ادامه این آیین، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان کازرون معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: