کد خبر: ۱۰۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
استاندار فارس:
استاندار فارس گفت: در طرح ارتقای تولید در استان فارس تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده و بیش از یک هزار میلیارد تومان نیز به شعب ارسال شده است/ در این مراسم از کارآفرینان برتر تجلیل شد.

به گزارش بسیج کارگری فارس، سیدمحمد علی افشانی امروز در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان فارس اظهار داشت:  با همکاری مناسبی که بانک‌های استان فارس داشتخه‌اند همچنین مشکلات 80 واحد تولیدی در کمیته تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس برطرف شده است.

استاندار فارس با اشاره به این که مدیران بخش خصوصی و دولتی باید دست در دست یگدیگر با محوریت بخش خصوصی برای رفع مشکلات تلاش کنند، بیان کرد: البته دولت باید تسهیل‌گر باشد اما خود تولیدکنندگان باید برای بازاریابی اقدام کنند تا کالاهایشان در انبارها نماند.

وی با اشاره به این که امروزه ایجاد اشتغال برای همه به خصوص دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها یک ضرورت است، بیان کرد: باید از کسی که تلاش می‌کند یک نفر را به کار گیرد، با دیده تحسین بنگریم.

استاندار فارس با بیان اینکه کارگران به عنوان قشر مولد جامعه که تولید می‌کنند تا دیگران مصرف کنند باید حرمتشان مانند بالاترین حرمت داران جامعه حفظ شود، گفت: اگر ارتباط کارگر و کارفرما به درستی تعریف شود هم کارگر و هم کارفرما راضی می‌شوند  در حالی‌که اگر اختلافی ایجاد می‌شود نشان دهنده این است که یکی از دو طرف خوب به وظیفه خود عمل نمی‌کند.

افشانی با اشاره به اینکه اگر کارگر خود را در واحد تولیدی و مجموعه سهیم بداند، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند، گفت: اگر کارفرما کارگر را در سود واحد تولیدی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شریک کند حتماً موفق خواهود بود؛ شرکت های موفق این چنین عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارفرماها و تولید کنندگان علاقه دارند که نگاهشان به خزانه دولت باشد، افزود: یکی از دلایل اصلی موفقیت، تکیه بر داشته‌ها خود و دانش روز، برای حل مشکلات است.

استاندار فارس با اشاره به یکی از واحدهای تولیدی شیراز که از ریزترین ابزارها تا توربین‌های صنعت نفت را تولید می کند، بیان کرد: این واحد تولیدی دارای بخش کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های مجهز بوده و توانسته است دانش و تجربه را در کنار هم بکار گیرد؛ وظیفه ما حمایت از این گونه واحدها است.

نام:
ایمیل:
* نظر: