کد خبر: ۱۰۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به مناسبت دهه فجر و آغاز کار فرماندهی جدید ناحیه استهبان:
احمدی جابری:یکی از رموز موفقیت سپاه و بسیج،ذوب در ولایت بودن است


به گزارش روابط عمومی ناحیه استهبان فرمانده سپاه ناحیه استهبان به همراه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان این ناحیه به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه شهرستان استهبان ملاقات کردند.

در این دیدار سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده ناحیه استهبان گفت:خوشحالم که در شهرستان قرآنی،ولایتمدار و متدین استهبان مشغول به کار شده ام.این شهرستان دارای 500 شهید عزیز و بزرگوار است و این موجب مباهات و سرافرازی این شهرستان است.

وی بیان داشت:ما امروز خدمت امام جمعه محترم شهرستان آمده ایم تا با استفاده از راهنمایی ها و منویات شما در راستای اهداف انقلاب و اسلامی قدمی برداریم.

احمدی جابری گفت:یکی از رموز موفقیت سپاه،همین ذوب در ولایت و تاسی به مقام ولایت و همراهی و همگامی با روحانیت است.در سپاه دفاتری به نام نمایندگی ولی فقیه وجود دارد یعنی اگر سپاه و بسیج می خواهند به اهداف خود برسند باید همگام و همراه با روحانیت حرکت کنند.

وی گفت:سپاه ناحیه استهبان از ظرفیت بسیار خوبی برای کار بسیج برخوردار است که یکی از آنان سردار حاج محسن الهی به درجه رفیع شهادت نائل آمد که از خدا می خواهیم تا روح این شهید بزرگوار را با شهدا و ائمه اطهار محشور فرماید.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان در پایان گفت: ما دهه مبارک فجر و اجلاسیه شهدای استهبان را در پیش داریم که انشاالله از ارشادات و راهنمایی ها و وجود مبارک امام جمعه محترم استفاده خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: