کد خبر: ۱۰۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
قائم مقام وزیر رفاه خبر داد
قائم مقام وزیر رفاه گفت: یارانه‌هایی که در ماه‌های گذشته قطع شده با اطلاع قبلی خانوار بوده است و افراد معترض در صورت نیازمندی، مدارک لازم را ارائه کنند.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هیچ یارانه‌ای از سوی وزارت رفاه بدون اطلاع قبلی خانوار حذف نخواهد شد، گفت: پیش از حذف یارانه، برای خانوارهایی که پردرآمد تشخیص داده می‌شوند، پیامک ارسال می‌شود. 

وی افزود: افرادی که با مدارک لازم امکان اثبات نیازمندی دریافت یارانه را دراختیار دارند، با مراجعه به سایت yaraneh10.ir اعتراض خود را ثبت کنند که پس از آن کارشناسان با بررسی، نتایج را به اطلاع خانوارهای معترض می‌رساند. 

به گزارش فارس، اخیراً علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امکان حذف 3 میلیون نفر از یارانه‌بگیران دیگر خبر داده و گفته بود این موضوع در دستورکار قرار دارد و به مرور و طی مدت زمان آینده، انجام خواهد شد. 

بر اساس این گزارش، اخیراً شایعاتی نیز مبنی بر باقی ماندن سه دهک از خانوارها که شامل افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند منتشر شده بود که از سوی مسئولان وزارت رفاه تکذیب شد. بنابراین، یارانه به تمام اقشار نیازمند تا زمان عدم اثبات ثروتمند بودن آنان پرداخت خواهد شد. 

در این باره قرار است وزارت رفاه گزارش کاملی از روند حذف یارانه خانوارها و معیارهایی که مدنظر دارد و براساس آن اقدامات خود را پیش می‌برد، به مجلس شورای اسلامی گزارش دهد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: