جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۶:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
باحضور استاد دهنوی؛:
اولین همایش بزرگ ازدواج دانشجویی در شهرستان جهرم با عنوان «حریم یاس2» با ازدواج 30 زوج دانشجو برگزار می شود .

به گزارش تنویر به نقل از پسین جهرم لیلا صابری جهرمی مسؤول بسیج دانشجویی خواهران مؤسسه آموزش عالی اندیشه آن شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اولین همایش بزرگ ازدواج دانشجویی در شهرستان جهرم با عنوان «حریم یاس2» برگزار می شود .

وی با اشاره به حضور حجت الاسلام حسین دهنوی مشاور ازدواج و خانواده به عنوان سخنران این همایش بیان داشت : پیوند آسمانی  30 زوج دانشجو در این همایش منعقد می شود .

صابری به رویکرد های این همایش اشاره کرد و افزود : این همایش که ویژه ی متاهلین است با رویکردهای عاشقانه های من و همسرم ، با ما همقدم شوید تا بهشت و جهان کوچک من با تو زیباست 12 بهمن ماه ساعت 15 در سالن علامه امینی برگزار می شود .

مسؤول خواهران بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی اندیشه جهرم با اشاره به برگزاری همایشی ویژه ی مجرد ها خاطرنشان کرد : این همایش با رویکرد رازهای نهفته در مجردین ، خواستگاری سنتی یا خواستگاری مدرن و ارزیابی های پیش از ازدواج نیز در 12 بهمن ماه ساعت 19 در سالن علامه امینی برگزار می شود .

به گفته ی صابری شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان شرکت در این همایش برای تهیه بلیط می توانند به پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه ها ، مراکز فرهنگی دانشگاه ها ، کتاب فروشی کلبه کتاب ، لوازم التحریر پیام اندیشه و یا سینما مراجعه کنند .

اولین همایش بزرگ ازدواج دانشجویی در جهرم برگزار می شود


 

نام:
ایمیل:
* نظر: