گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
امیری نژاد خبر داد:
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد: نخستین جشنواره ملی رسانه فجر از هفته جاری آغاز به کار ‍‌می‌کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه فارس ظهر امروزدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی "رسانه فجر" ویژه رسانه‌های محلی کشور در شیراز از هفته جاری آغاز به کار می‌کند.

وی گفت: این جشنواره تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی کشور، دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی طی قریب چهار دهه گذشته را برای عموم جامعه به‌ویژه نسل جوان عرضه و ارائه کند.


مسئول سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: آشنایی جامعه و به‌ویژه نسل جوان با گفتمان انقلاب اسلامی و ویژگی‌های دهه فجر سال 1357 و بازخوانی خاطرات آن دوران و همچنین شناسایی آسیب‌ها، تهدیدها، توطئه‌ها و روش‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف اصلی این جشنواره است.


امیری نژاد در ادامه با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در 5 محور خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ایران، انقلاب اسلامی و مردم، انقلاب اسلامی و رسانه، انقلاب اسلامی مقاومت و بیداری و انقلاب اسلامی و بازخوردها و بازتاب‌های جهانی برگزار می‌گردد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: فعالان عرصه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، تحلیلی سراسر کشور می‌توانند دریکی از بخش‌های: سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش خبری، مصاحبه، خبر، صفحه‌آرایی، گزارش تصویری و کاریکاتور در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را عرضه نمایند.


مسئول سازمان بسیج رسانه فارس همچنین تصریح کرد: این جشنواره یک بخش ویژه نیز دارد کهدر اين بخش توليدات تحليلي با موضوع «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» داوري خواهد شد.


امیری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: آثار ارسالي که از تاريخ 10/11/94 لغايت 30/11/95 دریکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز، به رشته تحریر درآمده‌اند در جشنواره شرکت داده می‌شود که متقاضیان می توانند از طریق لینک:www.mr-club.ir/basij اقدام به ارسال آثار خود نمایند.


آغاز به کار نخستین جشنواره ملی رسانه فجر

نام:
ایمیل:
* نظر: