چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
مسئول اداره آموزه یابی معاونت دانش و پژوهش سپاه :
مسئول نمایشگاه دستاوردهای دانشی معاونت دانش و پژوهش سپاه گفت : نمایشگاه دستاوردهای دانشی فرصتی است تا علاوه بر تقویت حس رقابت ، رده های شرکت کننده با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، امیر احمدی مسئول اداره آموزه یابی معاونت دانش و پژوهش سپاه در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی استان فارس گفت : در این نمایشگاه دستاوردهای معاونت دانش و پژوهش سپاه از قبیل پیک های دانشی ، فصلنامه های منتشر شده ، کتب ، تجارب برتر و فرآیند انجام هر کدام از این موارد و سایر محصولات دانشی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است .

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار سازمان بسیج علمی استان فارس در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت : معمولاً در کنار جشنواره ها ، نمایشگاهی نیز برگزار می شود که این امر در جشنوراه امام علی (ع) نیز در نظر گرفته شده است و در کنار این جشنواره ،نمایشگاه محصولات دانشی برپا شده است ، چرا که در جشنوراه نفرات برتر انتخاب می شوند و در نمایشگاه نیز محصولات برتر به نمایش در می آیند .

وی که مسئولیت نمایشگاه را بر عهده داشت، یاد آور شد : نمایشگاه محصولات و دستاوردهای دانشی این امکان را به سایر رده ها می دهد تا ضمن بازدید از نمایشگاه ، حس رقابت نیز در آنها تقویت شود و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند .

شایان ذکر است سردار جعفری و هیئت همراه صبح دیروز از این نمایشگاه بازدید کردند .

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشی فرصتی برای آشنایی با نقاط ضعف و قوت

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشی فرصتی برای آشنایی با نقاط ضعف و قوت

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشی فرصتی برای آشنایی با نقاط ضعف و قوت 

نام:
ایمیل:
* نظر: