آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
گفتمان انقلاب اسلامی همچنان مورد استقبال آزادیخواهان جهان است، این گفتمان پرچم دار مبارزه با ظلم، فساد، اشرافی گری و تبعیض است.

به گزارش تنویر ناحیه ثارالله، ایران وارد سی و هشتمین بهار انقلاب شد و گفتمان انقلاب اسلامی همچنان مورد استقبال آزادیخواهان جهان است، این گفتمان پرچم دار مبارزه با ظلم، فساد، اشرافی گری و تبعیض است. دشمنان نقطه شکست خود را در منطقه گفتمان انقلاب اسلامی می دانند و تلاش می کنند تا با ترفندهای مختلف در عرصه داخلی و خارجی این گفتمان را از مسیرش منحرف کنند.
عدول از گفتمان انقلاب اسلامی و رفتن به سمت نسخه های غربی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از سوی برخی از مسئولان تکنو کرات و شبه روشنفکران روند این گفتمان تا حدودی کند کرده است، اما آنچه که مهم است فرزندان این مرز و بوم استقامت در برابر زیاد خواهی زیاده خواهان، تکیه بر پتانسیل داخلی، نقد اشرافی گری، مطالبه برای رفع تعیض را تا رسیدن به نقطه مطلوب پیگیری خواهند کرد. گفتمان انقلاب اسلامی خارج از نگاه‌های سیاسی و حزبی عدالت را دنبال می‌کند و معتقد است که انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفین است و سهامدار و صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند نه افرادی که با ویژه خواری سهمشان را از انقلاب طلب می کنند!
نام:
ایمیل:
* نظر: