کد خبر: ۱۰۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به مناسبت 12 بهمن صورت گرفت
در اولین روز از دهه مبارک فجر، جمعی از روسای ادارات بخش و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج اشکنان با حضور در محل دفتر امام جمعه بخش با حجت الاسلام صفری دیدار داشتند.

به گزارش تنویر لامرد، در اولین روز از دهه مبارک فجر، جمعی از روسای ادارات بخش و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج اشکنان با حضور در محل دفتر امام جمعه بخش با حجت الاسلام صفری دیدار داشتند.

حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان با تبریک دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول بسیار بزرگ و شگرفی در دنیا بوجود آورد که تمام معادلات سیاسی ابرقدرتهای استکباری را بهم ریخت.

امام جمعه اشکنان در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، باعث از بین رفتن تاریکی ها و روشن شدن مسیر عزت و پیشرفت کشور را فراهم آورد.

نماینده ولی فقیه در ادامه خطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت: شما عزیزان میراث دار یک امانت بسیار بزرگی هستید لذا باید از تمام توان و ظرفیت خود برای حفظ این امانت استفاده کنید.

حجت الاسلام صفری خاطر نشان کرد: مهمترین اصل حفظ این امانت، خدمت به مردم و تلاش در جهت حل مشلات مردم می باشد.

در ابتدای این دیدار صفدر منشی بخشدار اشکنان نیز با تبریک دهه فجر، گزارشی از برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر و همچنین خدمات ارائه شده توسط دولت در  بخش اشکنان ارائه نمودند.


دیدار با امام جمعه اشکنان  2
دیدار با امام جمعه اشکنان  6
دیدار با امام جمعه اشکنان  3
دیدار با امام جمعه اشکنان  5

دیدار با امام جمعه اشکنان  8


نام:
ایمیل:
* نظر: