آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: همه تلاش ها، برنامه ها و فعالیت ها در استان فارس و بخصوص شیراز باید در راستای عنوان " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) " برنامه ریزی و تعریف شوند.
به گزارش تنویر، نشست صمیمی سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با سردار احمد علی گودرزی و فرماندهان نیروی انتظامی فارس همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار غیاثی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری نشست های تخصصی، ارائه گزارش فعالیت ها و اطلاع از عملکرد خوب نیروی انتظامی فارس به سایر مسئولان کمک می کند تا در سطح استان و کشور حامی فعالیت های نیروی انتظامی باشند.

 وی با بیان اینکه حاکمیت امروز کشور ایران جمهوری و محتوای آن اسلامی است، گفت: نیروهای مسلح کشور بعنوان سربازان ولایت تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) حافظ کشور، تامین کننده امنیت ملت و پشتوانه اهداف عالی و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون حمایت قدرت های خارجی به پیروزی رسید و سرافرازانه به حیات خود ادامه می دهد، گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروی با تهدیدات متعددی روبرو بوده است که این تهدیدات و توطئه ها با ایثار و جانفشانی نیروی های مسلح بعنوان سربازان ولایت خنثی شده اند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از معجزات الهی بود، گفت: دوازدهم فروردین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نخبگان کشور، معلمان و اساتید کشور وظیفه دارند نقش عظیم امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را تحلیل و به نسل های جدید کشور انتقال دهند.

سردار غیاثی با بیان اینکه شناخت و تحلیل زوایای مختلف زندگی امام خمینی (ره) پیش نیاز درک انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی (ره) در روز دوازدهم بهمن سال یک هزار و سیصد و پنجاه و هفت و با وجود خطرات فراوان به ایران آمدند و با دستور ایشان و حضور مردم مومن در خیابان ها و در ذیل عنایات خاص خداوند انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش های نیروهای انقلابی در راستای نهضت جهانی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) است، گفت:  تعامل و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید می کند، امنیت اجتماعی را تضمین کرده و آرامش را در جامعه حُکمفرما می کند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه هماهنگی با مسئولان قوه قضاییه و پشتیبانی آن ها از نیروهای مسلح شاخصه تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت است ، گفت: ماموریت های سپاه پاسداران و نیروی انتظامی محدود به پادگان ها نبوده و متناسب با شرایط در هر عرصه ای که نیاز باشد حضور پیدا می کنند، همچنین همکاری بسیج با نیروی انتظامی دستیابی به موفقیت را تضمین می کند.

سردار غیاثی در پایان صحبت هایش با تاکید بر اینکه " اخلاص " عامل محبوبیت انسان در جامعه است، گفت: همه تلاش ها، برنامه ها و فعالیت ها در استان فارس و بخصوص شیراز باید در راستای عنوان " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) " برنامه ریزی و تعریف شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: