کد خبر: ۱۰۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
امام جمعه شهرستان استهبان:
به مناسبت دهه فجر:دیدار کارکنان سپاه ناحیه استهبان با امام جمعه شهرستان
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر،کارکنان سپاه ناحیه استهبان به همراه مسئولین به دیدار امام جمعه رفتند.

در این دیدار حجت السلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان استهبان گفت:ما بعضی از مسائل را درک نمی کنیم اما قرآن مجید آنها را برای ما ذکر کرده است.مثلا قرآن مجید می فرماید:فی القصاص حیاه،قصاص در ظاهر سخت و دردآور است و حتی ما از آن فراری هستیم اما در آن حیات و زندگانی است،بعضی از مواقع تخریب و از بین بردن چیزی باعث حیات می شود.

وی بیان داشت:انقلاب اسلامی و هر انقلاب دیگری مشکلات و هزینه هایی را برای مردم و کشورشان دارد اما پرداخت این هزینه ها باعث حیات می شود .ما باید ببینیم دخل و خرج ها و هزینه هایی که برای پیروزی دادیم با پیشرفت هایمان با هم می خواند یانه.اگر با هم همخوانی ندارند باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به اهدافمان برسیم .

خاوری گفت:ما با شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردیم.زمانی در این کشور امریکائی ها حق توحش می گرفتند و ما را تحقیر کرده بودند و امروز هم نام ما را در لیست تروریست ها می آورند و جالب اینکه کشورهایی مثل سوریه و عراق را در لیست تروریست ها آورده اند در حالی که خود همین آمریکائی ها داعش را به جان این کشورها انداخته اند.

امام جمعه استهبان گفت:همین رئیس جمهور دیوانه امریکا می داند که ما بیشترین قربانی را در بحث تروریست داده ایم اما ما را تروریست می داند.اما ما امروز به برکت انقلاب اسلامی عزت و احترام زیادی در سطح دنیا داریم.

وی بیان داشت:امروز ما مشکلات و فسادهای اقتصادی در اجتماع داریم اما مهم این است که این فسادها از دید مردم و انقلاب منفور است و تلاش ملت در راستای ریشه کن کردن آنها است اما فساد اقتصادی و اخلاقی در زمان حکومت شاهنشاهی نهادینه شده بود.

در ادامه سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: خدا را شاکریم که گفتمان انقلاب اسلامی دارد خودش را در کشورهای دیگر نشان می دهد و این به برکت انقلاب،حضور ملت و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت:ما امیدواریم که با استقامت و همدلی و همیاری مردم عزیز،پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلیش آقا امام زمان(عج) بدهیم.

احمدی در پایان گفت:در دهه مبارک فجر برنامه های بسیار خوب و متنوعی توسط سپاه ناحیه استهبان از جمله رژه خودرویی و موتوری،گلباران قبور مطهر شهدا،نواختن زنگ مدارس توسط امام جمعه محترم،ایستگاه صلواتی و برنامه های متعدد دیگری اجرا خواهد شد.

مهدی شرفی فرماندار شهرستان استهبان نیز گفت: از ابتدای انقلاب،دشمنان توطئه های زیادی علیه انقلاب داشتند از جنگ تحمیلی 8 ساله گرفته تا ترور شخصیت ها تا تحریم ها و جنگ نرم و فرهنگی تا بلکه بتوانند انقلاب اسلامی را به زانو درآورند اما چون این نظام اسلامی از پشتوانه مردمی و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری برخوردار است امروز نه به زانو درنیامده بلکه در حال درخشش و الگو شدن برای ملت های دیگر است.

وی بیان داشت:باید به خود ببالیم که در چنین نظامی داریم زندگی می کنیم که تمام تصمیم گیری های آن به دست خود مردم است و این به برکت خون مطهر شهدا و زحمات امام و پشتوانه مردمی است،در گذشته هر برنامه ای می خواست در این کشور اجرا شود باید دیگران آن را از خارج به شاه و سردمداران این کشور دیکته می کردند.

وی در پایان بیان داشت:همه باید در این کشور با هم همدل و همصدا شویم و در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: