گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: رسالت مهم نخبگان انقلابی است موضوع ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه و تعریف زندگی بر اساس آموزه های اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در شورای فرماندهی سپاه فجر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بعنوان تنها نظام اسلامیِ مردم سالار دینی در جهان بعنوان الگویی برای مسلمانان و مستضعفان سراسر عالم مطرح است.

وی با بیان اینکه ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری تحت سلطه و سیطرۀ استکبار جهانی و آمریکا بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی روحیه استقلال، همبستگی ملی و اسلامی و اتکا به توان داخلی را در جامعه ایران زنده کرد و دست خاندان فاسد پهلوی را از کشور کوتاه کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه شد، گفت: پیام انقلاب اسلامی اتحاد ملت های مسلمان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و امروز ملت های مظلوم دنیا با بهره گیری از الگوی انقلاب اسلامی در برابر سیاست های مداخله جویانه آمریکا ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داده بدون وابستگی به استکبار جهانی می توان به پیشرفت و عدالت دست یافت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی عامل اصلی شکست استکبار جهانی بخصوص آمریکا در اجرای طرح ها و نقشه هایشان برای منطقه غرب آسیا بوده و این یکی از دلایل اصلی دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران است.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج دو نهاد انقلابی هستند که برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تشکیل شده اند، گفت: ملت ایران در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی مواجه بوده که با اتکا به توان داخلی و حضور فعال در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی این توطئه ها را بی اثر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: آشنا کردن نسل نوجوان و جوان کشور با تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام اسلامی یکی از وظایف مهم مسئولان کشور است و آن چه امروز رسالت مهم نخبگان انقلابی است موضوع ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه و تعریف زندگی بر اساس آموزه های اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان نمی پذیرد و فراموشی این دشمنی مصداق مسئله نفوذ است، گفت: حجم توطئه ها و سیاست های خصمانه آمریکا بر علیه ملت ایران هیچگاه کاهش نیافته و ملت با بصیرت ایران هوشیارانه با تحرکات جریانات همسو با استکبار جهانی که سعی می کنند بر مراکز تصمیم سازی کشور اثر بگذارند مقابله می کنند.

وی با بیان اینکه " تحریم اقتصادی و هجوم نرم فرهنگی " دو راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت ایران در برهۀ حاضر است، خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان کشور انقلابی تر از نسل های گذشته در عرصه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی حضور دارند و گواه آن هم پیشرفت های علمی کشور و شهدای جوان مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) هستند.

سردار غیاثی با بیان اینکه " توجه به سن مخاطبان و  محتوای انقلابی " نکات مهم در برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی هستند، گفت: در دهه فجر سال جاری برنامه های فرهنگی متعددی نظیر گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) در دوازدهم بهمن 1357، جشن ها و جشنواره های انقلاب، مسابقات فرهنگی، یادواره شهدای مدافع حرم، مراسم آبروی محله، جشن سالروز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز پرستار، نشست های بصیرتی و جشن ازدواج دانشجویی زوج های جوان با مدیریت نواحی بسیج فارس و متناسب با شرایط هر شهرستان در سراسر استان برگزار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی، ایثار و روحیه شهادت طلبی ملت ایران، استقلال و خود اتکایی کشور و تکیه بر معنویت و حرکت بر اساس آموزه های اسلامی عوامل اصلی استمرار انقلاب اسلامی و پیروزی های ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور جوانان پرشور انقلابی به سوی برقراری نظام  جهانی مهدوی در حرکت است، گفت: افزود: همزمان با روز بیست و دوم بهمن شاهد حضور گسترده و پرشور مردم مومن و انقلابی فارس همگام با ملت ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: