کد خبر: ۱۰۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
دبیر اولین همایش ملی چالش‌های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی ایران:
دبیر اولین همایش ملی چالش‌های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی ایران گفت: 152 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی پذیرفته شده است که 15 مقاله در روز اجرای همایش ارائه می‌شوند.
علی شجاعی فرد در گفتگو با اساتید فارس به برگزاری اولین همایش ملی چالش‌های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی ایران در 18 بهمن ماه جاری اشاره و بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و توجه به چشم اندازهای انقلاب اسلامی، رویکرد و هدف این همایش اسلام انقلابی و انقلابی اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه 196 مقاله در هشت محور به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: 152 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی پذیرفته شده است که 15 مقاله در روز اجرای همایش ارائه می‌شوند.

دبیر اولین همایش ملی چالش‌های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی ایران گفت: تببین گفتمان اسلام انقلابی در پرتو انقلاب اسلامی، چالش‌های گفتمانی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، نقش دانشگاه‌ها، نخبگان و اساتید در استمرار انقلاب اسلامی، جایگاه اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی، آسیب‌شناسی انقلاب اسلامی، فرصت‌ها و چالش‌ها؛ نقش جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در استمرار انقلاب اسلامی، جایگاه انقلابی اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی، دستاوردشناسی انقلاب اسلامی از محورهای این همایش است.

شجاعی فرد با بیان اینکه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان فارس به همراهی سازمان بسیج اساتید فارس برگزارکننده این همایش ملی هستند، اظهار کرد: دکتر صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید و سردار غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس، دکتر پارسا، رئیس بسیج اساتید پیام نور کشور و چندتن از برگزیدگان ا از سخنرانان مراسم و ارائه کنندگان مقالات هستند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: