کد خبر: ۱۰۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با صدور پیامی فرا رسیدن سی و هشتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با صدور پیامی فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است.


بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس به مناسبت سی و هشتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی

دهه فجر، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است.امام خامنه ای(مدظله العالی)

امام (ره) در خلق انقلاب اسلامی، با اتکا به منبع اصیل و پایان ناپذیر شریعت دینی، ایدئولوژی حاکم بر جهان را به نفع فطرت پاک بشری دگرگون ساخت و با نیت پاک و صادقانه و شناخت دقیق از وضعیت بشر معاصر که داشتند تنها راه نجات انسان را رجعت دوباره حاکمان به خدا و شریعت معرفی نمودند.

دهه پر فروغ فجر حقیقت انکار ناپذیر ارده مردان و زنان با ایمانی است که با درایت و بصیرت خود صحنه های آکنده از مجاهدت های معنوی را رقم زده و خود را در اذهان جهانیان جاودانه نمودند.

مردان و زنانی که با عمل زیبای خود در ایجاد انقلاب اسلامی دگرباره واژه حکومت دینی را بر مبنای شریعت الهی در دنیایی که انسان با خود محوری الحادی پیوسته از فطرت خدا جوی خود فاصله می گرفت زنده و احیا نمودند.

به راستی که این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. تنها وجود آن نفس مطمئن ،عبد صالح ومطیع لله و الرسول که در مکتب خانه دین مبین پرورش یافت، میتوانست چنین حرکتی را ایجاد و ماندگار نماید.

حضرت امام (ره) با انقلابی که ایجاد وبه پیروزی رساند، نظام حاکم بر جهان در سده های اخیر را تغییر دادند .در جهانی که از حکومت دینی و حاکمان دینمدار خبری نبود با انقلاب اسلامی دوباره نام دین و حکومت الهی احیا و نشان داد که دین نه تنها توانایی ایجاد حکومت را دارد بلکه جایز و لازم نیز می باشد.

امام (ره)با اتکا به منبع اصیل و پایان ناپذیر شریعت دینی، ایدئولوژی حاکم بر جهان را به نفع فطرت پاک بشری دگرگون ساخت و با نیت پاک و صادقانه ای که داشتند از یک سوی و از دیگر سوی با شناخت دقیق از وضعیت بشر معاصر تنها راه نجات را رجعت دوباره حاکمان به خدا معرفی نمودند. امام (ره) دوباره باید ها و نباید ها یی را که خدا برای انسان تبیین نموده بود به گفتمان جهانی تبدیل و به تمامی انسان های آزادی خواه معرفی نموند.

امام (ره) با انقلاب شکوهمند خود در ایران اسلامی، مشروعیت دینی و مردمی را توام و در کنار هم در جمهوری اسلامی نمایان ساخت و این مهم را که چگونه باید حکومت را در خردورزی و دینداری دنبال نمود تبیین نمود و این هدیه ای بود از جانب خداوند حکیم به بشر حقیقت جو و تشنه معنویت.

حضرت امام ( ره ) در مسیر تشکیل حکومت دینی ، دین و عقلانیت را لازم و ملزم هم دانستند ونشان داندند که دین سبب بر انگیختن عقلانیت بشری در حکومت دینی است و؛

(پیشرفتهای جامعه ایران اسلامی در سال های افتخار انگیز انقلاب اسلامی بیانگر این ادعاست)

باید مراقب بود و پیوسته به یاد داشت که؛

دشمنان قسم خورده این انقلاب ولایی با شگردهای عوام فریبانه ما را به گذشته تاریک طاغوت عودت ندهند و در مبانی اولیه انقلاب تشتت ایجاد ننمائید.

در این راه به یاد داشته باشیم که؛

شتابزدگی و بی بصیرتی مدیران و مسئولین در عرصه های سیاسی و فرهنگی ممنوع است.

روحیه رفاه زدگی و راحت طلبی ممنوع است.

بی خردی و عدم مسئولیت پذیری در قامت تکلیف گرایی ممنوع است.

اعتماد به وعده های پوچ و دروغین دول نابکار و استکبار منش که دشمنان قسم خورده انفلاب اسلامی هستند ممنوع است.

و بدانیم که ادامه حرکت انقلابی امام ( ره ) در تبعیت از ولایت و کسب رضایت رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای عزیز که واسطه فیض و دریافت رضایت حق تعالی می باشند نمودار است.

و اینک مائیم و نقش آفرینی در یکی دیگر از صحنه های انقلاب اسلامی با حضوری پر رنگ و آگاهانه در یوماا... 22 بهمن و در 38 تمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی . همه با هم در روز 22 بهمن با شعار؛

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و زنده باد راه شهیدان انقلاب اسلامی

پیوسته موئید و پیروز باشید . والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس

بهمن ماه 1395

نام:
ایمیل:
* نظر: