کد خبر: ۱۰۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
رئیس بسیج فرهنگیان کشور:
رمضانیان، انقلاب را برگرفته از مکتب عاشورایی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که ما باید با تمام وجود از آن حفظ و حراست کنیم.
مسئول بسیج فرهنگیان کشور در نشست روشنگری فرهنگیان که در شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: یکی از راه‌های تداوم انقلاب معرفی آن و اهداف انقلاب به نسل‌های بعد است که باید به خوبی انجام پذیرد.

دکتر شعبانعلی رمضانیان خاطرنشان کرد: مردمی که در آن دوران زندگی می‌کردند حاضر شدند برای احیای ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کنند و امروز وظیفه ما ادامه راه آن شهدا و حفظ و حراست از انقلاب است.

وی با بیان اینکه شناخت ضرورت‌ها و ارزش‌های انقلاب یکی از الزامات برای حفظ آن است عنوان داشت: در تمامی انقلاب‌ها اهداف در شعارها تجلی پیدا می‌کند و انقلابیون با معرفی این شعارها به مردم حمایت آنان را جلب می‌کنند و با این پشتیبانی جنبش و حرکتی شکل می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر آن که باید شعارها را بشناسیم گفت: انقلاب در ایران اسلامی به منظور آن که اسلام و دین را به عرصه زندگی ما بازگرداند شکل گرفت.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه اگر پیشرفت و توفیقی در جامعه ما بوجود آمده است از عمل کردن به دین است بیان داشت: هرکجا مسئولین کار خود را دینی دنبال کرده‌اند به نتیجه مطلوبی دست یافته اند و در آن امور خواهیم دید که به پیروزی‌ها و توفیقات بسیاری دست یافته‌ایم.

رمضانیان با تاکید براینکه اگر کاستی در جامعه وجود دارد به خاطر عمل نکردن به دین است، افزود: دشمن از روزهای نخست انقلاب درصدد بوده است که این حرکت عظیم را از پای در آورد.

وی الگوی انقلاب را مکتب عاشورایی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نه تنها کشور ما را از هجوم دشمنان در امان نگه داشته بلکه موجب شده است تا هیچ کس در جهان جرات نکند به طور مستقیم برای ضربه زدن به انقلاب وارد عمل شود و به همین خاطر از راه‌های تهاجم فرهنگی، نفوذ و غیره در تلاش هستند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه بعد از 38 سال الگوی اقتصادی مناسبی نداریم اظهار کرد: متاسفانه دشمن در تلاش است این باور را که مشکلات اصلی موجود در جامعه ما به خاطر انقلاب است را در جامعه به خصوص جوانان ترویج دهد اما با بصیرت و دقت خواهیم فهمید با وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف جامعه شاهد بوده ایم.

مسئول بسیجیان کشور انقلاب را امانتی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی توانسته است در این شرایط که منطقه در ناامن‌ترین شرایط قرار دارد کشور کوچک‌ترین نا آرامی را احساس نکند.

نام:
ایمیل:
* نظر: