جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۳:۲۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبورمطهرشهدا توسط بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون در مراسم گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با بیان اینکه عزت نظام جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: خون شهدا باعث هویت بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران شد و امروز همه مسئولین وظیفه دارند تا با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم، مقام شهدا را پاس بدارند و ادامه دهنده راه و هدف آنان باشند.

مهندس شفیعی با بیان اینکه شهدا مظهر رشادت و ایثار هستند و با نثار جان خود زمینه اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا فراهم کرده اند، افزود: شهدا بهترین الگو برای مسئولین و سایر آحاد جامعه به شمار می روند و همه ما باید در زندگی فردی و اجتماعی خود از این اسطوره های ایثار و رشادت الگو بگیریم.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به این که حفظ و نگهداری این جانفشانی ها و انتقال آن به نسل های امروز، یکی از مهم ترین وظایف ما در برابر شهیدان است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان ما زنده باشد، دشمنان از توان و قدرت ما در هراس خواهند بود.

مهندس شفیعی با بیان اینکه نسل جوان کشور تشنه بهره گیری از خصایص و ویژگی های زندگی پربار و گرانبهای شهداست، افزود: رهروان انسان های پاکی که از دامن های پاک بوجود آمدند و با شهادت خود همچون سرور آزادگان عالم اباعبدالله الحسین(ع) به جهان درس آزادگی دادند.

گفتنی است جمعی از اعضای بسیج مهندسین کازرون با حضور در مزار شهدا و قرائت فاتحه، قبور مطهر شهدای انقلاب و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گلباران و غبارروبی کرده و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

غبارروبی و عطرافشانی قبورمطهرشهدا توسط بسیج مهندسین کازرون


/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: