کد خبر: ۱۰۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کارشناس علوم سیاسی سپاه ناحیه استهبان:
اقدامات ناشیانه ترامپ،جرقه نزول و زوال قدرت پوشالی آمریکاست











ستوانیکم پاسدار سعید سبزی و کارشناس علوم سیاسی:رهبری امام خمینی(ره)یکی از نعمات بزرگ الهی بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و انقلاب اسلامی مقدمه آغاز یک انقلاب جهانی است.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان ستوانیکم پاسدار سعید سبزی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت:از زمان حکومت امام علی(ع) تا به امروز شاید ما شاهد حکومت و انقلاب شیعی دیگری نبوده ایم اما به یمن وجود مبارک امام خمینی(ره) و هوشیاری و در صحنه بودن این ملت،یکبار دیگر یک حکومت شیعی در دنیا شکل گرفت.

وی بیان داشت:برای شکل گیری حکومت هم رهبری لازم است هم حضور مردم و این دو ملزوم هم هستند چنانکه در زمان امام علی (ع)رهبری بود اما چون حضور مردم نبود این امام مظلوم 25 سال خانه نشین شد.

سبزی افزود:امروز به لطف خدا این مردم عزیز بیدار و هوشیارند و در پشت سر ولایت حرکت می کنند و پا جای پای این سید پاک از سلاله حضرت زهرا(س) می گذارند و در راستای اهداف اسلام و قرآن حرکت می کنند.

این کارشناس علوم سیاسی گفت:امروز طبق فرموده امام راحل(ره) ما شاهد صدور اسلام به جهان هستیم،امروز ما داریم قله های فکری و فرهنگی کشورهای دیگر را فتح می کنیم،چرا که دنیا می بیند ملت ایران در مقابل استکبار و در راس آن اسرائیل و امریکا ایستاده است و آنان هم نمی توانند غلطی بکنند و این باعث شده که کشورهای دیگری هم مثل سوریه،عراق،یمن و دیگران نیز در مقابل این مستکبرین قد علم کنند.

وی بیان داشت:ملت ایران به جهانیان اثبات کرد که حرف اول را در پیروزی ها نیروی انسانی و اعتقاد راسخ می زند نه تجهیزات،چنانچه ما در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل شاه و عراق تا بن دندان مسلح ایستادیم و توانستیم آنان را شکست بدهیم.

سبزی گفت:اگر امروز می بیند که رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ،اجازه ورود مسلمانان را به کشورش نمی دهد،این نه به خاطر بحث ترور و ترویست است زیرا او به خوبی می دانند که هنوز در هیج جای دنیا مشاهده نشده که تروری انجام گیرد و اسم یک ایرانی آنجا باشد بلکه ما خودمان بارها قربانی تروریست بوده ایم، آمریکائی ها امروز از صدور انقلاب و از تفکر انقلابی و اسلام می ترسند زیرا که می دانند کم کم گفتمان آمریکایی و اسرائیلی دارد در دنیا رنگ می بازد و جای خود را به گفتمان اسلامی و انقلابی می دهد.

وی گفت: ترامپ امروز از صدور انقلاب اسلامی می ترسد زیرا که تفکر انقلاب اسلامی تفکر زیر بار ظلم نرفتن و تسلیم استکبار نشدن است و باید گفت که این اقدامات ناشیانه ترامپ،به فضل خدا جرقه آغاز نزول و زوال قدرت پوشالی آمریکا است.

وی گفت:امروز برای آمریکائی ها و برای غرور آنان سنگین و غیر قابل هضم است که ببینند یک کشوری در مقابل آنان ایستاده و دارد آبروی آنان را می برد و فهمیده اند که جنگ سخت هم دیگر علیه این کشور جواب نمی دهد چرا که 8 سال جنگ تحمیلی را تجربه کرده اند،تحریم ها هم که کارساز نشد حالا از ناراحتی دارند دست به کارهای دیگری می زنند که در اینها هم به فضل خدا شکست خواهند خورد.

وی در پایان گفت:امروز ما یک رهبر شجاع و فرزانه در این مملکت داریم که دارد مردم منطقه و دنیا را بیدار می کند و کشورهای مظلوم را در مقابل مستکبرین شیر می کند و ما با این پایداری به کشورهای مظلوم و کشورهای دنیا فهمانده ایم که می شود مقابل آمریکا ایستاد و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند و امام خمینی(ره) به جهانیان فهماند که بدون امریکا و بدون رابطه با امریکا نیز می توان زندگی کرد و عزت داشت.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: