جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
با حضور فرمانده سپاه صورت گرفت ؛
سردار جعفری فرمانده کل سپاه در خلال جسنواره امام علی (ع) از سامانه اندیشه ورزی سپاه رونمایی کرد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس دومین جشنواره امام علی (ع) صبح دیروز با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران ، سردار آبرومند معاون هماهنگ کننده ، سردار نواب معاون دانش و پژوهش سپاه و جمعی از فرماندهان و فعالان عرصه دانش و پژوهش سپاه برگزار شد .

در این جشنواره که حدو 4 ساعت به طول انجامید علاوه بر سخنرانی فرمانده ، جانشین و معاون دانش و پژوهش کل سپاه ، توسط فرمانده سپاه از سامانه اندیشه ورزی رونمایی شد .

به گفته سردار نواب معاون دانش و پزوهش کل سپاه ، بر روی این سامانه 20 ماه کار تخصصی صورت گرفته است و همه پاسداران و بسیجیان امکان مراجعه به این سامانه و ثبت نام در آن را دارند .

معاون دانش و پژوهش سپاه افزود : افرادی که به این سایت مراجعه می کنند پس از گرفتن مجوزهای لازم ، در تیم های مختلف سازماندهی می شوند که 450 تیم در حال حاضر مشغول فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از مسائل شناسایی شده و بر روی 600 مسئله کار تخصصی صورت گرفته است ؛ اظهار کرد :در این سامانه نیازها در شاخه های مختلف دسته بندی می شوند که اندیشه ورزان نیز بر همین اساس سازماندهی می شوند .

معاون دانش و پژوهش سپاه با اشاره به نحوه فعالیت تیم های اندیشه ورزی گفت : هر تیم اندیشه ورزی بر اساس موضوع و مسئله شکل می گیرد و بین 4 تا 9 نفر عضو دارد که این تیم با داشتن افراد جوان و پیشکسوت کارهای خود را دنبال می کند و در نهایت پس از گذراندن گام های تعریف شده ، راهکارهای خود را ارائه می دهند که این راهکارها توسط شورای عالی سیاست گذاری و فرمانده هر رده اجرایی می شوند .

نواب در پایان با بیان اینکه در این سامانه امکان مشاهده خروجی کار و رصد آموزه ها نیز پیش بینی شده است ، گفت : در حال حاضر حدو 6700 نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند که سایر پاسداران و بسیجیان نیز می توانند در این سامانه ثبت نام کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، رونمایی از سامانه معاونت اندیشه ورزی معاونت دانش و پزوهش سپاه ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش و پژوهش این معاونت و رده های مربوطه ، سخنرانی فرمانده و جانشین کل سپاه و تقدیر از نفرات برگزیده این معاونت از برنامه های اصلی جشنواره امان علی (ع) بود که در پایان برنامه به 65 نفر از برگزیدگان جشنواره هدایایی تقدیم شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: