پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
معاون دانش و پژوهش سپاه خبر داد :
سردا نواب معاون دانش و پژوهش سپاه در ابتدای جشنواره امام علی (ع) گفت : ستاد جشنواره در یک فرآیند 6 ماهه محصولات و عملکردهای دانشی را مورد ارزیابی قرار داده است که از میان 1500 کاندید برگزیده شدن ، 65 نفر را انتخاب کرده است .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس دومین جشنواره امام علی (ع) صبح دیروز با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران ، سردار آبرومند معاون هماهنگ کننده ، سردار نواب معاون دانش و پژوهش سپاه و جمعی از فرماندهان و فعالان عرصه دانش و پژوهش سپاه برگزار شد .

سردار نواب معاون دانش و پژوهش سپاه در ابتدای این برنامه گفت : 50 نفر از معاونین دانش و پژوهش به همراه مسئولین و کارشناسان ، 60نفر از کانون های اندیشه ورزی ، 55 نفر از مدیران تجربه نگاری و جمعی از پژوهشگران و سردبیران نشریات علمی به همراه 65 نفر از برگزیدگان ، در این جشنواره شرکت کرده اند .

وی با بیان اینکه 5 سال است که معاونت دانش و پژوهش مشغول فعالیت است ، افزود :با هدف ارج نهادن به شبکه دانشی و پژوهشی، ستاد جشنواره امام علی (ع) در یک فرآیند 6 ماهه محصولات و عملکردهای دانشی و پژوهشی رده ها را در قالب های مشخص ارزیابی و جشنواره را برگزار می کند که از میان 1500 فرد معرفی شده به ستاد جشنواره 65 نفر برگزیده شده اند که امروز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

نام:
ایمیل:
* نظر: