جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
نهضت روشنگری توسط سیاسی گروه 46 امام هادی (ع) با سخنرانی سرگرد پاسدار علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار در نمازخانه پادگان برگزار شد
نهضت روشنگری

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کوار، سرگرد پاسدار علی امیری در جمع کارکنان رسمی و وظیفه گروه مهندسی امام هادی (ع) با عرض تبریک به مناسبت دهه فجر گفت : خداوند در قرآن کریم می فرماید: نعمتی را که به شما هاداده شده شکرگزارش باشید تا آن نعمت را افزایش  دهیم و اگر شکر گذارش نباشید آن نعمت را از شما گرفته می شود و اگر خداوند تبارک و تعالی نعمت انقلاب را به ما داده است حفظش کنیم و شکر گزار او باشیم.

نهضت روشنگری

وی در ادامه افزود : یادمان باشد قبل از انقلاب کجا بودیم ،چه سرمان می آوردند و آن زمان وضعیت چگونه بود ، جاده ،آب ، برق ،  بهداشت ، مخابرات و... نبود ، آن زمان جمعیت نصف جمعیت الآن بود و نفتی که استخراج می کردند 4 برابر حالا بود ومی فروختند و هیچ خدماتی به این ملت نمی دادند.

فرمانده سپاه ناحیه کوار بیان نمود : چرا ماها شکر نعمت نمی کنیم ، شکر نعمت به ذکر گفتن و تسبح انداختن نیست اینکه یک نفر مسئول است خدمتی که به مردم می کند شکر نعمت است .

نهضت روشنگری

سرگرد پاسدار علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار گفت :اینکه گفته اند انقلاب ما انفجار نور بود درست است اینکه یک طلبه ساده و مجاهد بدون هیچ چیزی در برابر مستشار آمریکایی و شاه و ارتش زاندارم منطقه بایستدو با عنایت به خداوند تبارک وتعالی انقلاب نماید و وقتی از او می پرسند یاران و سربازان شما کجا هستند می فرمایند : سربازان من در گهواره ها هستند. بله همان کسی که در تهران شعار می داد همان شعار در همین شهر و روستا گفته می شدزیرا همه دلشان با امام خمینی (ره) بود و این بود که امام خمینی (ره) فرمودند :این امت از امت زمان رسول الله بهتر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: