کد خبر: ۱۰۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
فرجی خبر داد:
ستواندوم پاسدار مجید فرجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی (ره) خبر داد:سلسله جشنواره ی پله پله تا خدا با موضوعات تربیتی در سطح کودکان و نوجوانان در منطقه دراک آماده بازدید می باشد.
وی در مراسم افتتاحیه این جشنواره  گفت: جشنواره پله پله تا خدا  در دهه فجر با همکاری و زحمات بسیجیان دو حوزه سلمان فارسی(ره) و حوزه زینبیون(س) برادر و خواهر برپا شده است.
وی در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری امام جمعه منطقه دراک حجت الاسلام والمسلمین خادم که واگذاری مکان مصلای نماز جمعه دراک بیان داشت: جشنواره پله پله تا خدا ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان دهه فجر در مصلای نماز جمعه منطقه دراک برپا می باشد.
وی افزود: در این جشنواره که از غرفه های متفاوتی تشکیل شده موضوعاتی همچون سبک زندگی،مشکلات ماهواره وشبکه های مجازی،خلاقیت و ابتکار ،کلید بهشت نماز و.... به صورت جداگانه برای کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.
وی تصریح نمود: این نمایشگاه نزدیک به یکماه فعالیت و مشورت و همفکری جهت کمک  به زیر ساخت های فرهنگی و مباحث تربیتی و در اصل معارف اهل بیتی در دهه فجر برپا شده است.
 فرمانده حوزه سلمان فارسی(ره) در پایان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای معلومات دینی کودکان و نوجوانان دانش آموز  در سطح مدارس و ئکمک به شکوفایی استعدادهای آنان دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: