کد خبر: ۱۰۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در زنجان:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تحریف امام راحل را ابزاری برای گذر از امام و انقلاب اعلام کرد و گفت: دشمن در تلاش است اصول و مبانی انقلاب اسلامی را تحریف کند.
دکتر شعبانعلی رمضانیان  در همایش نهضت روشنگری و بصیرت ‌افزایی بسیجیان فرهنگی زنجان با بیان اینکه یك نهضت مردمی برای آنكه به اهداف خود برسد باید ضمن ارزیابی مستمر و شناسایی نقاط مثبت و منفی خویش راه آینده را با دیدگان باز و در پرتو رفع نقایص طی کند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث اساسی در بررسی هر انقلابی، بحث اهداف آن انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف متعالی خود نیازمند جنبش نرم افزاری و توسعه اندیشه معنوی در گستره ی دانش بشری است. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز از جمله انقلاب های بزرگی است که نه تنها در مناسبات داخلی ایران بلکه بر معادلات جهان نیز تأثیر گذار بوده است، بیان کرد: امنیت امروز ما نتیجه خون شهدا است و امیدواریم از امانتی که شهدا به دست ما سپرده اند غافل نشویم تا در روز قیامت در برابر آنها سرافکنده نباشیم. 

رمضانیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی است که ما باید با تمام وجود از آن حفظ و حراست کنیم، بیان کرد: انقلاب ما انقلاب اسلامی است. وی با بیان اینکه یکی از راه ‌های تداوم انقلاب معرفی آن و اهداف انقلاب به نسل ‌های بعد است که باید به خوبی انجام پذیرد، اظهار داشت: مردمی که در آن دوران زندگی می‌کردند حاضر شدند برای احیای ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کنند و امروز وظیفه ما ادامه راه آن شهدا و حفظ و حراست از انقلاب است. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه شناخت ضرورت ‌ها و ارزش ‌های انقلاب یکی از الزامات برای حفظ آن است، عنوان داشت: در تمامی انقلاب ‌ها اهداف در شعار ها تجلی پیدا می‌کند و انقلابیون با معرفی این شعار ها به مردم حمایت آنان را جلب می‌کنند. 

رمضانیان با تاکید بر آن که باید شعارها را بشناسیم، گفت: انقلاب در ایران اسلامی به منظور آن که اسلام و دین را به عرصه زندگی ما بازگرداند شکل گرفت.

 وی با بیان اینکه با بیان اینکه اگر پیشرفت و توفیقی در جامعه ما به وجود آمده است از عمل کردن به دین است، عنوان کرد: هرکجا مسئولان کار خود را دینی دنبال کرده‌اند به نتیجه مطلوبی دست یافته اند و در آن امور خواهیم دید که به پیروزی‌ ها و توفیقات بسیاری دست یافته‌ایم.

 رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با تاکید براینکه اگر کاستی در جامعه وجود دارد به خاطر عمل نکردن به دین است، افزود: دشمن از روز های نخست انقلاب درصدد بوده است که این حرکت عظیم را از پای در آورد. 

رمضانیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها کشور ما را از هجوم دشمنان در امان نگه داشته بلکه موجب شده است تا هیچ کس در جهان جرات نکند به طور مستقیم برای ضربه زدن به انقلاب وارد عمل شود و به همین خاطر از راه‌ های تهاجم فرهنگی، نفوذ و غیره در تلاش هستند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، گفت: متاسفانه دشمن در تلاش است این باور را که مشکلات اصلی موجود در جامعه ما به خاطر انقلاب است را در جامعه به خصوص جوانان ترویج دهد، اما با بصیرت و دقت خواهیم فهمید با وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد پیشرفت‌ ها و موفقیت ‌های بسیاری را در حوزه ‌های مختلف جامعه شاهد بوده ایم. 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند، اظهار کرد: در طول این 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن، به تمام کار هایی که به عقب راندن این نظام و انقلاب منجر می شود، دست زده است. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه هدف دشمنان از اینکه بر مردم فشار این است که مردم در مقابل نظام بایستند، تصریح کرد: هدف از تحریم و فشار بر مسئولان این است که مسئولان، بدون کارشناسی دست به کاری بزند که این کارشان بر نظام و مردم عواقب بدی و یا جبران ناپذیری داشته باشد. 

رمضانیان با بیان اینکه مردمان ایران ثابت کرده اند که زیر سلطه هیچ قدرتی نمی روند، اظهار کرد: ملت ایران زیر بار حرف زور نمی رود. وی با بیان اینکه ملت ایران بارها و بارها در مقابل ظلم، ایستادگی کرده اند، خاطر نشان کرد: گواه این ادعا شهدای انقلاب و شهدای هشت سال جنک تحمیلی است. رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه دشمن به هیچ عنوان از ملت ایران دست نخواهد کشید و همیشه در تلاش است بر این انقلاب و نظام لتمه بزدند، تصریح کرد: دشمنان، همیشه در تلاش لطمه زدن به انقلاب هستند.

رمضانیان فرهنگیان را محافظان مرز های فکری دانست، بیان کرد: معلمان بزرگترین مسئولیت فرهنگی و اجتماعی جامعه را که مربوط به نسل جوان و نوجوان کشور و سازندگان آینده است بر عهده دارند. 

وی با بیان اینکه مردمانی که در دوران انقلاب زندگی می ‌کردند حاضر شدند برای احیای ارزشهای اسلامی جان خود را فدا کنند و امروز وظیفه ما ادامه راه آن شهدا و حفظ و حراست از انقلاب است، تصریح کرد: یکی از راه ‌های تداوم انقلاب معرفی آن و اهداف انقلاب به نسل ‌های آینده است که باید به خوبی انجام پذیرد. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: باید برکات و دستاورد های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم چرا که دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است. 

رمضانیان مردمی بودن را مهمترین شاخص برتری انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب ‌ها در سطح دنیا دانست و اضافه کرد: باید در جشن ‌های دهه فجر رهنمود های امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای آحاد جامعه به ویژه جوانان تبیین شود. 

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش دشمن این است که اسلام را در اداره جامعه ناکار آمد نشان دهد، بیان کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور به خاطر کینه ‌ورزی ‌های دشمنان اسلام است که مشکلات اقتصادی و فرهنگی را در جامعه اسلامی به وجود آورده و تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند تا حکومت طاغوت را در ایران وارد کنند. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه تحریف امام، ابزاری برای گذر از امام و انقلاب است، اظهار داشت: تلاش دشمنان مکتب امام خمینی‌(ره) این است که این شخصیت انقلابی و جهادی را تحریف کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: